Sölden i april - randonnée och pist

flombex

Ny medlem
Sölden i april - randonnée och pist
Hej

Jag tänkta rejse til Sölden under vecka 17 for att åka randonnée och också pist. Är der nogon som kender til möjlighederne där?? Är dar snö så sent på säsongen - de har ju glaciar, men hvad med offpiste??

Hälsningar
Torben (ifrån Danmark)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp