Jeg var i Sölden en vinter for noe år siden, og kom ned i starten av oktober. Var vel ikke så veldig mange dager med snø før jul, men er klart har du flaks så kommer det litt. Ser i alle fall ut til at No-name hadde det i fjor...
Kjøringen på bre (glacier) er ok, men du blir jo fort lei av det da...