Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Soloskidresa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1326463" data-attributes="member: 59831"><p>Jag har rätt ofta åkt iväg själv senaste åren. Speciellt när man haft Scandinavian skipass och kunnat åka runt lite. </p><p></p><p>Brukar oftast kunna gå att hitta hyfsat billigt boende på många orter om man håller sig borta från lov-veckor. Eller ja inte superbilligt, men inga problem att hitta under en tusenlapp per natt iallafall om man nu gillar komforten av att sova inomhus. </p><p></p><p>Jag personligen gillar skidåkning mer än jag ogillar att sova spartanskt. Så jag skulle aldrig lägga massa pengar på boende om jag reser själv. Antingen blir det tält, eller så slår jag två flugor i en smäll och hyr en elbil (brukar alltid vara billigt över långhelg), då reser jag billigt, samt kan sova superlyxigt i uppvärmd kupe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1326463, member: 59831"] Jag har rätt ofta åkt iväg själv senaste åren. Speciellt när man haft Scandinavian skipass och kunnat åka runt lite. Brukar oftast kunna gå att hitta hyfsat billigt boende på många orter om man håller sig borta från lov-veckor. Eller ja inte superbilligt, men inga problem att hitta under en tusenlapp per natt iallafall om man nu gillar komforten av att sova inomhus. Jag personligen gillar skidåkning mer än jag ogillar att sova spartanskt. Så jag skulle aldrig lägga massa pengar på boende om jag reser själv. Antingen blir det tält, eller så slår jag två flugor i en smäll och hyr en elbil (brukar alltid vara billigt över långhelg), då reser jag billigt, samt kan sova superlyxigt i uppvärmd kupe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Soloskidresa
Tillbaka
Topp