Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Soloveckor med UCPA. Någon med erfarenhet av detta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ulo" data-source="post: 1090785" data-attributes="member: 149074"><p>Hejhej</p><p></p><p>Jag funderar på att steppa upp min skidåkning nästa år och då med UCPA vars koncept jag läst- och hört en del om och gillar (på pappret i alla fall). Har inte testat IRL.</p><p></p><p>Tyvärr är ingen annan i familjen intresserad och kompisarna rynkar lite på näsan när man nämner "buss", "fyrbäddsrum" etc – ja, så som bekväma 40-plussare gör nuförtiden...</p><p></p><p>Själv så är jag som sagt nyfiken och kikar på att åka ensam under någon av soloveckorna. Dock är jag lite rädd för att det kommer att handla om "singelveckor". Vilket jag som nöjd och stolt familjefar inte är intresserad av alls. Jag vill fokusera på att åka skidor.</p><p></p><p>Är det någon här på forumet, gärna över 40, som har erfarenhet av att åka ensam med UCPA och då i synnerhet under Soloveckorna? Har kikat runt lite på forumet om UCPA och får intrycket att det är väldigt brett åldersspann (vilket jag gillar) men det är många gamla trådar och detta kan ju förändras med tiden. Vetetusan om ett gäng 22-åringar hade uppskattat att ha en gammal stofil med i gruppen (kvalar som 44-åring in i seniorfacket).</p><p></p><p>/Ola</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ulo, post: 1090785, member: 149074"] Hejhej Jag funderar på att steppa upp min skidåkning nästa år och då med UCPA vars koncept jag läst- och hört en del om och gillar (på pappret i alla fall). Har inte testat IRL. Tyvärr är ingen annan i familjen intresserad och kompisarna rynkar lite på näsan när man nämner "buss", "fyrbäddsrum" etc – ja, så som bekväma 40-plussare gör nuförtiden... Själv så är jag som sagt nyfiken och kikar på att åka ensam under någon av soloveckorna. Dock är jag lite rädd för att det kommer att handla om "singelveckor". Vilket jag som nöjd och stolt familjefar inte är intresserad av alls. Jag vill fokusera på att åka skidor. Är det någon här på forumet, gärna över 40, som har erfarenhet av att åka ensam med UCPA och då i synnerhet under Soloveckorna? Har kikat runt lite på forumet om UCPA och får intrycket att det är väldigt brett åldersspann (vilket jag gillar) men det är många gamla trådar och detta kan ju förändras med tiden. Vetetusan om ett gäng 22-åringar hade uppskattat att ha en gammal stofil med i gruppen (kvalar som 44-åring in i seniorfacket). /Ola [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Soloveckor med UCPA. Någon med erfarenhet av detta?
Tillbaka
Topp