Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Soloveckor med UCPA. Någon med erfarenhet av detta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1090806" data-attributes="member: 83225"><p>Har aldrig åkt på specifika soloveckor dock har det alltid funnits "ensamåkare" med när vi har åkt. Jag vågar påstå att det funkar alldeles ypperligt ändå. Så om du är orolig för att soloveckorna är något speciellt, ta en helt vanlig vecka. Om du vill få med kompisarna kan du ju dock påpeka att de kan skita i bussen och därmed höja bekvämlighetsfaktorn ca 400%. </p><p></p><p>När det gäller åldersfördelningen är min känsla att UCPA har lite besvär med återväxten och det snarare är ungefär samma folk som fortsätter att åka. När jag åkte första gången 2008 var vi mitt i åldersspannet bland svenskarna. Nu 9 år senare tycker jag fortfarande att jag är det. Normalåldern verkar alltså ha förskjutits uppåt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1090806, member: 83225"] Har aldrig åkt på specifika soloveckor dock har det alltid funnits "ensamåkare" med när vi har åkt. Jag vågar påstå att det funkar alldeles ypperligt ändå. Så om du är orolig för att soloveckorna är något speciellt, ta en helt vanlig vecka. Om du vill få med kompisarna kan du ju dock påpeka att de kan skita i bussen och därmed höja bekvämlighetsfaktorn ca 400%. När det gäller åldersfördelningen är min känsla att UCPA har lite besvär med återväxten och det snarare är ungefär samma folk som fortsätter att åka. När jag åkte första gången 2008 var vi mitt i åldersspannet bland svenskarna. Nu 9 år senare tycker jag fortfarande att jag är det. Normalåldern verkar alltså ha förskjutits uppåt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Soloveckor med UCPA. Någon med erfarenhet av detta?
Tillbaka
Topp