Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sommar Bygge!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="W_Anton" data-source="post: 113271" data-attributes="member: 32598"><p>Hej, jag har tänkt o sätta upp lite rails på mitt land i sommar, railsen e inget problem, men däremot hur man ska få fart? jag har en backe som man kan få bra med fart i när det är vinter, men på sommar, jag har sett genom diverse skidklipp att dom lagt ut nån slags grön fiber matta av nåt slag som verkar glida hyfsat bra! om någon vet vad detta är för gröna mattor och vad dom heter så svara gärna!</p><p></p><p>//A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="W_Anton, post: 113271, member: 32598"] Hej, jag har tänkt o sätta upp lite rails på mitt land i sommar, railsen e inget problem, men däremot hur man ska få fart? jag har en backe som man kan få bra med fart i när det är vinter, men på sommar, jag har sett genom diverse skidklipp att dom lagt ut nån slags grön fiber matta av nåt slag som verkar glida hyfsat bra! om någon vet vad detta är för gröna mattor och vad dom heter så svara gärna! //A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Sommar Bygge!
Tillbaka
Topp