Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
sommarförvaring, valla
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 529608" data-attributes="member: 83225"><p>Tjena!</p><p></p><p>Jag tänkte snart valla upp mna skidor inför sommarförvaringen för att undvika torkade belag. En tanke jag då har fått rör hur bra stålkanterna kommer må av att jag öser på massa valla utan att sickla av den? Bör man se till att få bort all valla från stålkanterna för att undvika rost? Jag är allt annat än naturvetare så jag har ärligt talat inte ens en aning om ifall valla kan orsaka rost...</p><p></p><p>Dessutom undrar jag hur ni, mer erfarna än jag, ser på att valla upp även helt nya skidor inför förvaring? JAg har precis köpt nya skidor på vilka det inte kommer åkas förrän nästa säsong. Finnsdet då nån anledning att börja valla upp dem redan nu för sommarförvaring?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 529608, member: 83225"] Tjena! Jag tänkte snart valla upp mna skidor inför sommarförvaringen för att undvika torkade belag. En tanke jag då har fått rör hur bra stålkanterna kommer må av att jag öser på massa valla utan att sickla av den? Bör man se till att få bort all valla från stålkanterna för att undvika rost? Jag är allt annat än naturvetare så jag har ärligt talat inte ens en aning om ifall valla kan orsaka rost... Dessutom undrar jag hur ni, mer erfarna än jag, ser på att valla upp även helt nya skidor inför förvaring? JAg har precis köpt nya skidor på vilka det inte kommer åkas förrän nästa säsong. Finnsdet då nån anledning att börja valla upp dem redan nu för sommarförvaring? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
sommarförvaring, valla
Tillbaka
Topp