sommarjobb i Åre

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
sommarjobb i Åre
tja jag älskar Åre och vill sommarjobba där iår jag är 15 år och skulle vilja ha tips på ställen där jag skulle kunna sommarjobba och ha nån chans och få ett sommarjobb, observera att jag söker eftr sommarjobb för min ålder - 15

tack för alla tips!

sommarjobb i Åre
Hej!

du är nog lite sent ute nu för allt e upptaget! jag hadde sökt till ett antal jobb men dock så sa alla nej för att dem redan hade eller inte vill ha sommarjobbare.
men om du endå vill försöka så kan du alltid försöka på arbetsförmedligen.

mvh//
wolwerin.

Senast ändrad:
sommarjobb i Åre
när civilingenjörer står arbetslösa och 35 åringar jobbar på Max i brist på jobb i åre under sommaren så tror jag tyvärr att det blir svårt att hitta sommarjobb.

sommarjobb i Åre
blir nog svårt... och de flesta arbetsgivare har 18 år som minimigräns... så om du inte har kontakter - både för jobb och boende- så glöm det....

sommarjobb i Åre
okej mm jag va lite sent ute iår, tack för alla svar kan förstå om du e svårt att hitta nu, till nästa sommar då?

sommarjobb i Åre
Testa ringa AGO http://www.agoiare.se/ jag är inte helt 100 men jag har sett massa ungdomar springa omkring med diverse fastighetspyssel för ago.
ligger du i så kan du nog hitta någonting.
//Reine

Senast ändrad:
sommarjobb i Åre
okej tack så jätte mycket för tipset otroligt snällt av dig! ska ringa och kolla i veckan!

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp