Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sommarvilla är väl bara en myt...?
Eller???
Dom är bra, men tanken oavsett vanlig borste eller dessa är att man sicklar bort "all" valla innan man kör borsteHörni. Finns ju såna här också. https://www.skistart.com/swe/vinter...or/roterande-borstar/swix-rotorset-t69xc.html
Jo det är väl bäst.Dom är bra, men tanken oavsett vanlig borste eller dessa är att man sicklar bort "all" valla innan man kör borste
Sant, men tycker borsten kladdar igen om man sicklar för lite.Jo det är väl bäst.
Men i min erfarenhet funkar att köra lite extra med borsten, gärna då en rätt hård borste.
Blir inte det rätt grisigt i verkstaden om man borstar bort all valla? Eller plastar man in väggarna runt vallabordet?Jo det är väl bäst.
Men i min erfarenhet funkar att köra lite extra med borsten, gärna då en rätt hård borste.
För mig blir det alltid grisigt!Blir inte det rätt grisigt i verkstaden om man borstar bort all valla? Eller plastar man in väggarna runt vafikabordet?
Ääääh va inte så petig! :PNEJNEJNEJ! Inte bortsta borst! Borsten använder man efter att man har sicklat belagen för att polera belaget & lägga en avslutande finish, inte för att ta bort valla! Fram med plastsickeln och sätt igång.
De handlar nog mer om satifaction nivån när man står där o vinklar belaget mot ljuset och det blänker som en spegelSåvida du inte jagar hundradelar är det helt onödigt att borsta skidorna om du gjort ett bra sickeljobb.