Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Söndagstråden, allt från bakfylla och lördagsshred
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wire" data-source="post: 573026" data-attributes="member: 86565"><p>Där kom den upp! vaknat nu eller jocke?</p><p></p><p></p><p>Jag saxar från min blogg så ni kan se hur jag spenderade min lördag:</p><p></p><p>Rollinsnow railjam</p><p></p><p>Igår var det dags för det första railjamet för säsongen! Åke sov hos mig på fredagen så vi kunde fixa hålet i hans bräda till jamet. När vi vaknade på lördagen ösregnade det så vi drog vi på en technine film för att bli lite stokade, resultatet av det blev dock att man blev ännu tröttare p.g.a all reggaemusik. Team Croy hämtade upp oss med pansarvagnen typ kvart över åtta och sen var det bara att invänta Alex, Björn, Anton och Vågfelt.</p><p></p><p>Vi kom iväg runt klockan nio eftersom Alex var lite sen som vanligt. Bilresan tog typ tre timmar vilket gjorde att vi missade hela uppvärmningen och fick köra tävling direkt. Setupen var ett sex-meters dubbelrör och en fyra-meters box. Trots oväder och sömnbrist gick åkningen väldigt bra, bäst gick det för Anton som gick vidare till finalen med bland annat Joel Andersson(!). Anton slutade till sist på en tredjeplats och vann ett lock monster, en rosa yokimössa, en t-shirt, en handduk och lite annat smått.</p><p></p><p>Efter finalen plockade dom ner röret men lät boxen stå kvar. Vi bestämde oss för att dra på oss grejerna igen och köra lite till. Jag satte sjukt många nya trick, det som jag är mest stolt över är fs blunt back sw-up 270 off.</p><p></p><p>Peter Schanche var där och filmade hela eventet så det borde komma upp en film om några dagar...</p><p></p><p>Snowboard</p><p>1. Rolf Nylinder</p><p>2. Joel Andersson</p><p>3. Anton Krouthén</p><p></p><p>Skidor</p><p>1. Christopher Hjälmeby</p><p>2. Maximilliam Smith</p><p>3. Jon Häggberg</p><p></p><p></p><p>Fred!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wire, post: 573026, member: 86565"] Där kom den upp! vaknat nu eller jocke? Jag saxar från min blogg så ni kan se hur jag spenderade min lördag: Rollinsnow railjam Igår var det dags för det första railjamet för säsongen! Åke sov hos mig på fredagen så vi kunde fixa hålet i hans bräda till jamet. När vi vaknade på lördagen ösregnade det så vi drog vi på en technine film för att bli lite stokade, resultatet av det blev dock att man blev ännu tröttare p.g.a all reggaemusik. Team Croy hämtade upp oss med pansarvagnen typ kvart över åtta och sen var det bara att invänta Alex, Björn, Anton och Vågfelt. Vi kom iväg runt klockan nio eftersom Alex var lite sen som vanligt. Bilresan tog typ tre timmar vilket gjorde att vi missade hela uppvärmningen och fick köra tävling direkt. Setupen var ett sex-meters dubbelrör och en fyra-meters box. Trots oväder och sömnbrist gick åkningen väldigt bra, bäst gick det för Anton som gick vidare till finalen med bland annat Joel Andersson(!). Anton slutade till sist på en tredjeplats och vann ett lock monster, en rosa yokimössa, en t-shirt, en handduk och lite annat smått. Efter finalen plockade dom ner röret men lät boxen stå kvar. Vi bestämde oss för att dra på oss grejerna igen och köra lite till. Jag satte sjukt många nya trick, det som jag är mest stolt över är fs blunt back sw-up 270 off. Peter Schanche var där och filmade hela eventet så det borde komma upp en film om några dagar... Snowboard 1. Rolf Nylinder 2. Joel Andersson 3. Anton Krouthén Skidor 1. Christopher Hjälmeby 2. Maximilliam Smith 3. Jon Häggberg Fred! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Söndagstråden, allt från bakfylla och lördagsshred
Tillbaka
Topp