Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Söndagstråden, allt från bakfylla och lördagsshred
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-Litfeldt" data-source="post: 808570" data-attributes="member: 96123"><p>Nu kommer historian om en jävligt misslyckad åre utflykt! </p><p></p><p>Klev upp runt 9.00 och åkte med mamma och pappa kl 11.20 till åre kom dit vid 12 och stannade på konsum parkering och där köpte jag en tröjja av oscar harlaut, efter det träffa jag några vänner till mig och vi skulle på ica och äta gratis smakrpov och hoppa hoppborg , dom bestämde att dom skulle på lokelen vilket jag också ville man hadde inget boende och därför fråga jag en kompis om jag kunde bo där och det gick bra, så mina föräldrar åkte hem till östersund . </p><p>Ungefär när dom kom hem så ringde min kompis mamma till min kompis och då fråga han igen om jag kunde sova där och då sa hon att han inte hadde fråat det och de var fullt i stugan och i bilen till stugen för det första så där stog jag utan nånstans att ta vägen .. </p><p>sen ringde hon mina föräldrar och sa det, efter det fick jag det argt samtal av min pappa som senare på 45 minuter var i åre. sen tog det ungefär 35minuter hem .. Ganska lyckat..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-Litfeldt, post: 808570, member: 96123"] Nu kommer historian om en jävligt misslyckad åre utflykt! Klev upp runt 9.00 och åkte med mamma och pappa kl 11.20 till åre kom dit vid 12 och stannade på konsum parkering och där köpte jag en tröjja av oscar harlaut, efter det träffa jag några vänner till mig och vi skulle på ica och äta gratis smakrpov och hoppa hoppborg , dom bestämde att dom skulle på lokelen vilket jag också ville man hadde inget boende och därför fråga jag en kompis om jag kunde bo där och det gick bra, så mina föräldrar åkte hem till östersund . Ungefär när dom kom hem så ringde min kompis mamma till min kompis och då fråga han igen om jag kunde sova där och då sa hon att han inte hadde fråat det och de var fullt i stugan och i bilen till stugen för det första så där stog jag utan nånstans att ta vägen .. sen ringde hon mina föräldrar och sa det, efter det fick jag det argt samtal av min pappa som senare på 45 minuter var i åre. sen tog det ungefär 35minuter hem .. Ganska lyckat.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Söndagstråden, allt från bakfylla och lördagsshred
Tillbaka
Topp