Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Soul Rider vs Bacon
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="telski" data-source="post: 1083117" data-attributes="member: 159947"><p>Hej Maglof,</p><p>Aldrig försent och stort tack för rekommendationen. Fick förmodligen hjärnsläpp i julas men införskaffade ett par Armada Edollo. Kanske inte alls på pappret vad jag var ute efter. Hursomhelst efter två veckor i skiftande Sälen förhållanden så är min uppfattning att det är dom roligaste, poppigaste och stabila skidorna jag åkt på länge. Fantastiskt bra bett i isiga och hårt preparerade pister. De bör fungera ännu bättre vid sidan av men det återstår att testa.</p><p></p><p>Har dock inte släppt ovan och tänker försöka testköra enforcer 93 vid nästa tillfälle.</p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="telski, post: 1083117, member: 159947"] Hej Maglof, Aldrig försent och stort tack för rekommendationen. Fick förmodligen hjärnsläpp i julas men införskaffade ett par Armada Edollo. Kanske inte alls på pappret vad jag var ute efter. Hursomhelst efter två veckor i skiftande Sälen förhållanden så är min uppfattning att det är dom roligaste, poppigaste och stabila skidorna jag åkt på länge. Fantastiskt bra bett i isiga och hårt preparerade pister. De bör fungera ännu bättre vid sidan av men det återstår att testa. Har dock inte släppt ovan och tänker försöka testköra enforcer 93 vid nästa tillfälle. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Soul Rider vs Bacon
Tillbaka
Topp