G gbgpuderludret Medlem 2012-12-17 Spann på 2009 Custom X Wide 64 #1 Såg att spannet på min CX börjar krympa. Undrar hur mycket spann den har från början och om det är någon idé att skaffa ny bräda?
Såg att spannet på min CX börjar krympa. Undrar hur mycket spann den har från början och om det är någon idé att skaffa ny bräda?
G gbgpuderludret Medlem 2013-02-11 Spann på 2009 Custom X Wide 64 #2 Bumpar denna tråd då jag inte fick någon respons. Kan ju lägga till en fråga till ursprungsfrågan. Hur ofta byter ni bräda och hur sliten blir den innan byter? Senast ändrad: 2013-02-11
Bumpar denna tråd då jag inte fick någon respons. Kan ju lägga till en fråga till ursprungsfrågan. Hur ofta byter ni bräda och hur sliten blir den innan byter?
delta Aktiv medlem 2013-02-11 Spann på 2009 Custom X Wide 64 #3 Lycka kan inte mätas det är en känsla. Känns det bra kör vidare, om inte byt. Sen är det ju alltid kul med nya grejjer med nytt utseende :D
Lycka kan inte mätas det är en känsla. Känns det bra kör vidare, om inte byt. Sen är det ju alltid kul med nya grejjer med nytt utseende :D