R red10 Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #1 Grymt med alla förslag på kommentatorer. Vilka skulle ni helst se som spekaer till publiken. Förra året Luke Van Halin och Hakim från NRJ
Grymt med alla förslag på kommentatorer. Vilka skulle ni helst se som spekaer till publiken. Förra året Luke Van Halin och Hakim från NRJ
v_olaisen Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #2 luke van valin heter han, klart bästa kommentatorn också
RasmusEkmark Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #4 Sant, luke van valin är överlägset bästa Speakern!!
FilleJ Aktiv medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #5 Det är om man ska ha någon svensk som kan lite också kanske...
Owkee Ny medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #6 vem fan kan inte engelska i dagens sverige? Luke Van Valin for president!
Pl0PPEN Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #7 hakim var djävli*t bra som dj tkr jag! as skön musik och han skickade han spelista för WJ !
ebba-t Ny medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #8 LUUUUUUUUUUUUUKE!!!!!!!!!!!!!!! Bort med Hakim! Tål inte snubben. Och sluta spela samma Lady gaga-låt överallt, hela tiden! Jag får psykbryt.
LUUUUUUUUUUUUUKE!!!!!!!!!!!!!!! Bort med Hakim! Tål inte snubben. Och sluta spela samma Lady gaga-låt överallt, hela tiden! Jag får psykbryt.
Simonski Ny medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #10 LUKE så klart ! Enda personen som kan hålla Låda på ett sådant event!
W whirlybird Guest 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #15 Knappen och Hakim på NRJ är ju ett jävla skämt asså. Fyfan vad tråkiga dom är.
makafone Ny medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #17 ebba-t sa: LUUUUUUUUUUUUUKE!!!!!!!!!!!!!!! Bort med Hakim! Tål inte snubben. Och sluta spela samma Lady gaga-låt överallt, hela tiden! Jag får psykbryt. Klicka för att se resterande... haha..word!
ebba-t sa: LUUUUUUUUUUUUUKE!!!!!!!!!!!!!!! Bort med Hakim! Tål inte snubben. Och sluta spela samma Lady gaga-låt överallt, hela tiden! Jag får psykbryt. Klicka för att se resterande... haha..word!
S ST90 Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #18 Wooooord, Luke is the man. Helt klart. men vad NRJ teamet gjorde där förra året förstår jag inte...
jibbmuffe Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #19 The_teo sa: Luke och Jeppenator! Klicka för att se resterande... lollollollolloll
danteprtic Medlem 2009-10-16 Speaker på arenan (Winter Jam) #21 Luke tar det på engelska jeppe på svenska!