Special Blend och Anon på nätet

blizzy

Ny medlem
Hallå mitt i natten..

Har nån koll på nån europeisk nätbutik som säljer (mycket) special blend? Har kollat med Blue tomato o Hot zone (som för övrigt verkar va schyssta butiker me bra priser o frakt) men de har inte alls mycket av special blends kläder..
Letar alltså efter en billig (där av europeisk) butik som kan leverera till frankrike (eller sverige för att sen få de skickat privat till fra).
Samma sak gäller för Anon goggles, hot zone har några, tomaten några.. men vill ju ha rätt färg, stlk etc...
Finns de nån chans att butiken kan ta in just en modell, stlk eller färg (gärna gratis) om man frågar dem snällt? (orkar inte sätta mig o mejla så kan väl fråga här istället hehe)..

Så, fram med era hetaste nätbutikstips! Tack...

blizzy sa:
Hallå mitt i natten..

Har nån koll på nån europeisk nätbutik som säljer (mycket) special blend? Har kollat med Blue tomato o Hot zone (som för övrigt verkar va schyssta butiker me bra priser o frakt) men de har inte alls mycket av special blends kläder..
Letar alltså efter en billig (där av europeisk) butik som kan leverera till frankrike (eller sverige för att sen få de skickat privat till fra).
Samma sak gäller för Anon goggles, hot zone har några, tomaten några.. men vill ju ha rätt färg, stlk etc...
Finns de nån chans att butiken kan ta in just en modell, stlk eller färg (gärna gratis) om man frågar dem snällt? (orkar inte sätta mig o mejla så kan väl fråga här istället hehe)..

Så, fram med era hetaste nätbutikstips! Tack...
Tjena grabben bara du och jag vakna nu va?! hehee...

vad exakt är det du är ute efter modeller osv... oftast är det dock inga problem för butiker att in exakta färger, stlk mm, och det ska ske gratis...

ps. är sjukt sugen på ett par vita anon realm...

Senast ändrad:
junkyard har ju båda branden iaf.
visst det är ju sverige men det borde väl också funka.

Senast ändrad:
Är ute efter Anon Realm, inte säker på färgen iofs, hänger lite på va ja kör på för kläder.. men nån rolig färg.. tomaten o heta zonen hade bara svart o vit typ... båda hade iofs Tokyo, verkar rätt ball ändå..

SB kläderna är de nog en Emo jacka i Earth (fast annan färg borde ju va de enklaste att få in i en butik) med obestämda byxor.. på deras hemsida tycker ja alla byxor (i Earth, om ja nu ska ha de) ser i princip lika dana ut.. svårt o avgöra.. men byxorna är väl minst viktiga just nu..

Boardshop hade stort sortiment, men priser där efter *argh*!.. frakt också.. skulle vilja att den kära heta tomat zonen kunde ta in, diggar både priserna o gratisfrakten (vid stora beställningar, vilket detta lär bli!)...

Verkligen TACK för svar såhär snabbt, trodde alla hade somnat redan!
Men enligt de karaktärsitiska dragen för en äkta parkråtta så är vi mest aktiva på natten om vi befinner oss för långt bort ifrån snö hah...

Edit: Har googlat.. hittar bara sidor i usa.. inte rolig fraktkostnad.. död åt amerikanisering (fast Go burton!)

Senast ändrad:
Tack Hot-zone!
We cannot do any special order because most companies are out of stock on everything by now. Most special orders are done when the products first come out in August and September. Right now, we are busy selling our large selection, so no more special order.
So browse our site, and choose from there, as it is pretty late to be buying hot 07 gear already.

Är det för sent att köpa sina vinterkläder nu när inte ens den riktiga snön har kommit till alperna!? Trodde det var "för sent" typ i Mars.. men December?..
Så Hot-zone verkar ju inte vara den flexibla butiken direkt.. väntar på tomatens svar...

blizzy sa:
Tack Hot-zone!
We cannot do any special order because most companies are out of stock on everything by now. Most special orders are done when the products first come out in August and September. Right now, we are busy selling our large selection, so no more special order.
So browse our site, and choose from there, as it is pretty late to be buying hot 07 gear already.

Är det för sent att köpa sina vinterkläder nu när inte ens den riktiga snön har kommit till alperna!? Trodde det var "för sent" typ i Mars.. men December?..
Så Hot-zone verkar ju inte vara den flexibla butiken direkt.. väntar på tomatens svar...
Haha vilket jävla skit svar! nästan lite kaxigt tycker jag, vi kanske borde kolla upp var han bor...

blizzy sa:
Steepstore.com verkar ju okej, fast Realmen kostar ju 1400kr o så får man nog betala mycket frakt till frankrike..
har hittat moreboards.com (http://www.moreboards.com/shop_main.php?wcode=all&sex=&acode=glas_gog)
Har allt jag vill ha fast i fel färger etc.. men har mejlat dem o kollat om de kan ta in mina prylar..
Någon som har erfarenhet av att handla på moreboards?

-Me
har för mig att steepstore inte ens skickar utomlands. men de står antagligen på hemsidan

blizzy sa:
Har nån koll på nån europeisk nätbutik som säljer (mycket) special blend och anon?
Letar alltså efter en billig (där av europeisk) butik som kan leverera till frankrike
Ska ja köpa sakerna i en svensk nätbutik för att sen skicka ner de till frankrike får ja först betala ett överpris (i jämförelse me eu butikerna) för grejorna och sen den otroligt tråkiga frakten.. alltså mycket extrapengar som en fattig säsongare inte har..

Så gärna förslag på en butik utomlands, gärna tyskland/österrike/frankrike som är billig o har grejorna..

men hurru beställ från steepstore då innan du åker iväg lr junkyard, boardstore.

Pizzaaugust sa:
men hurru beställ från steepstore då innan du åker iväg lr junkyard, boardstore.
Har inte råd me sånna dyrigheter.. och jag åker på söndag, en arbetsdag tills dess.. kommer få gråta mig till söms i frankrike över mina icke införskaffningsbara prylar (iaf inte till ett bra pris)....

blizzy sa:
Pizzaaugust sa:
Har inte råd me sånna dyrigheter.. och jag åker på söndag, en arbetsdag tills dess.. kommer få gråta mig till söms i frankrike över mina icke införskaffningsbara prylar (iaf inte till ett bra pris)....
ja men ja tänkte om du kunde gå till en markbutik, fast iof kanske de e billigare på nät butiker, ajja jag har inget mer att tillföra. du vinner:D.

Tillbaka
Topp