Speedski Hjälmar...

• Trådstartare Trådstartare Gripenbark
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
G

Gripenbark

Guest
Speedski Hjälmar...
Tja är det ngn som vet hur man får tag på speedski hjälm lr måste man bygga dom själv??
om d typ finns en sida eller så som man kan hitta fakta och priser kanske??

Speedski Hjälmar...
bara en idé är att kolla på såna där hjälmar dom har när dom cyklar... Kanske kan vara nåt?

Speedski Hjälmar...
Ja, ska du börja åka lr? på www.skidor.com/speedski hittar du all möjlig information, där kan du "nog" få hjälp med att hitta begagnade prylar men även nr till sådana som bygger hjälmar. Om du inte får någon hjälp kan du höra av dig till mig, så kan jag kolla upp lite nr åt dig.

Speedski Hjälmar...
Ja, ska du börja åka lr? på www.skidor.com/speedski hittar du all möjlig information, där kan du "nog" få hjälp med att hitta begagnade prylar men även nr till sådana som bygger hjälmar. Om du inte får någon hjälp kan du höra av dig till mig, så kan jag kolla upp lite nr åt dig.

Speedski Hjälmar...

Speedski Hjälmar...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp