Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboardfunderingar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrDenial" data-source="post: 1064879" data-attributes="member: 155403"><p>Tack Jakbob!</p><p></p><p>Har tuggat mig igenom hela splittråden nu och börjar få en hyfsad bild om hur allt funkar. Det jag egentligen sitter och funderar över är om jag ska köpa riktiga splitbindningar eller inte.</p><p></p><p>Har jag förstått det rätt att även om jag köper ett par splitbindningar så måste jag ha ett hårdvarukit från tex Voile för att kunna få fast dem i brädan?</p><p></p><p>Hajar att kontakten men brädan blir sämre om man monterar vanliga bindningar ovanpå en platta (om man köper ett sånt kit), men frågan är hur mycket sämre? Är det en betydande skillnad så är det såklart värt att köpa ett par riktiga splitbindningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrDenial, post: 1064879, member: 155403"] Tack Jakbob! Har tuggat mig igenom hela splittråden nu och börjar få en hyfsad bild om hur allt funkar. Det jag egentligen sitter och funderar över är om jag ska köpa riktiga splitbindningar eller inte. Har jag förstått det rätt att även om jag köper ett par splitbindningar så måste jag ha ett hårdvarukit från tex Voile för att kunna få fast dem i brädan? Hajar att kontakten men brädan blir sämre om man monterar vanliga bindningar ovanpå en platta (om man köper ett sånt kit), men frågan är hur mycket sämre? Är det en betydande skillnad så är det såklart värt att köpa ett par riktiga splitbindningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboardfunderingar
Tillbaka
Topp