Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboardpaket eller ihopplock?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sebmacahan" data-source="post: 1309332" data-attributes="member: 189640"><p>Jag har några få erfarenheter. Att köpa nåt ”för att ha” var ingen bra ingång.</p><p>Att stavarna inte gick in i ryggan stör mig. Varenda gång. Karakorams heel risers är ganska så värdelösa och svåra att använda utan att böja sig ner.</p><p>Däremot är jag vansinnigt nöjd med mina bindningar. Karakoram free ranger. Finns hur många saker på dom som kan gå sönder som helst men dom har hållt bra hittills utan att tappa skruvar etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sebmacahan, post: 1309332, member: 189640"] Jag har några få erfarenheter. Att köpa nåt ”för att ha” var ingen bra ingång. Att stavarna inte gick in i ryggan stör mig. Varenda gång. Karakorams heel risers är ganska så värdelösa och svåra att använda utan att böja sig ner. Däremot är jag vansinnigt nöjd med mina bindningar. Karakoram free ranger. Finns hur många saker på dom som kan gå sönder som helst men dom har hållt bra hittills utan att tappa skruvar etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Splitboardpaket eller ihopplock?
Tillbaka
Topp