spons av Red bull eller Monster energy ?

Victors sa:
ursäkta, men personligen så tycker jag detta var en jävlig larvig tråd. som att säga: "vad vill ni bli sponsrade av? haribo eller karamelkungen?". kanske jag som gjorde bort mig nu då denna tråd förhoppningsvis är ett skämt :D .
fint sagt...

mycket snack om redbull hjälmen..eftersom det bara är de bästa i världen som har redbull hjälm så hade ju det inte ens varit fränt att ha en sån hjälm om nån utav er som skriver här hade fått en.. den är diskussionen kan hålla på för evigt, IDIOT TRÅD KOMMI! ;)

monster har ju en del fräna klistermärken, därför väljer jag monster... men av redbull får man ju vingar. svårt val. jag ska sova på saken och sen skriver jag här imorn. jag lovar kommi. puss & godnatt

Monster punkt slut.

redbull är för flickor som inte orkar dricka!

carljohanutanbindestreck sa:
Victors sa:
ursäkta, men personligen så tycker jag detta var en jävlig larvig tråd. som att säga: "vad vill ni bli sponsrade av? haribo eller karamelkungen?". kanske jag som gjorde bort mig nu då denna tråd förhoppningsvis är ett skämt :D .
fint sagt...

mycket snack om redbull hjälmen..eftersom det bara är de bästa i världen som har redbull hjälm så hade ju det inte ens varit fränt att ha en sån hjälm om nån utav er som skriver här hade fått en.. den är diskussionen kan hålla på för evigt, IDIOT TRÅD KOMMI! ;)

monster har ju en del fräna klistermärken, därför väljer jag monster... men av redbull får man ju vingar. svårt val. jag ska sova på saken och sen skriver jag här imorn. jag lovar kommi. puss & godnatt
Det är inte fränt med en hjälm men fränt med klistermärken? Nästan Kommiklass på den.

Darsch dog vill jag bli sponsrad av. Jag hade udruckit så mycket så att jag aldrig blev trött.
desutom har darsch dog vitaminer! Bra för kroppen!

Teufel sa:
Darsch dog vill jag bli sponsrad av. Jag hade udruckit så mycket så att jag aldrig blev trött.
monster har också vitaminer. B-vitaminer

Söker ni nåt riktigt uppiggande, så ska ni prova M-150. Riktigt god, utan kolsyra och smakar allt annat än skit som sagt..

Teufel sa:
dark dog heter de ;P

helt ok att va sponsrad av va de när jag tävla i klättring ett tag...

OLLERIXON sa:
Söker ni nåt riktigt uppiggande, så ska ni prova M-150. Riktigt god, utan kolsyra och smakar allt annat än skit som sagt..
Har hört att den ska vara grymt söt och äcklig;O

Jag langar båda :)

Polarens syster jobbar på RedBull så får 1 flak i veckan av henne <33

Sedan jobbar min ena kusse med Monster så jag får dricka av dom när jag ber om de :D<333

Inte för att skryta så fick jag lite av polarens syrra för 2 veckor sedan :)

2638txw.jpg

Sedan ser de ut så här vid mitt skrivbord :P

fk3680.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp