Sponsrad fotosession

JoakimOhlson

Ny medlem
Sponsrad fotosession
Tjena!

Joakim heter jag och jag driver klädesmärket Relaxed Movement. Nu inför vintern skulle jag vilja ha lite schyssta bilder till hemsidan på skidåkare/snowboardåkare med våra t-shirts in action. Så jag söker någon/några som hade tyckt det hade varit roligt att ta lite bilder och kanske till och med spela in ett videoklipp och få ett par schyssta tischor som tack för hjälpen!

Tröjorna kan ni hitta på www.relaxedmovement.se. Skicka ett mail till joakim.ohlson@relaxedmovement.se eller skriv ett PM om ni är intresserade. Ha det fint i pudret!

Sponsrad fotosession
Tror inte att jag är material för en photoshoot men tycker det såg ut som ni hade schysta kläder och en hälsosam filosofi om kläder :P

Lycka till med att hitta villiga personer!

Sponsrad fotosession
Hade varit grymt kul att hjälpa till. Tycker precis som duffis att era tankar är helt rätt kring en stor del av dagens utbud och tyckte flera av era t-shirts var helt klart köpbara. För mig börjar inte säsongen förens i slutet av november och antar att du vill ha bilderna tidigare än så så lycka till med att hitta folk som ställer upp :D

Sponsrad fotosession
riktigt snygga t-shirts! tror inte jag är vettig för jobbet även om det skulle vara kul att fota, men tänkte höra, vart nånstans har ni tänk fota? jag skulle kunna höra med folk jag vet är duktiga om det inte är allt för långt bort från mina trakter.

Sponsrad fotosession
Hej igen!

Jätteroligt att ni har visat så stort intresse! Kanske ska komma med ett förtydligande dock, jag kommer inta ha möjlighet att sköta photosessionen själv utan mitt erbjudande är att jag fixar lite gratiströjor om ni hade kunnat fota/filma med tröjorna på er och att jag sedan får använda fotona på hemsida och i marknadsföring. Förlåt om jag var otydlig i mitt första inlägg!

Ha det fint!
Jocke
www.relaxedmovement.se

Sponsrad fotosession
Vi är ett litet schysst crew här nere i halland som har fotografhjälp av Gustaf Ohlsson (fotat för transition och liknande) Detta tycker jag låter som en jättetrevlig idé :) Skicka på.

Sponsrad fotosession
Hej.
Jag heter Peter och bor i Halmstad.
Jag fotar på en seriös nivå för tidningar och olika hemsidor. Min egen hinner jag knappt med, (www.igelhammar.se) och jag åker själv bräda.
Är det några bra jibbare som vill göra ett schyst shoot på vallåsen så kan jag stå för kamerabiten.

Sponsrad fotosession
Igel sa:
Hej.
Jag heter Peter och bor i Halmstad.
Jag fotar på en seriös nivå för tidningar och olika hemsidor. Min egen hinner jag knappt med, (www.igelhammar.se) och jag åker själv bräda.
Är det några bra jibbare som vill göra ett schyst shoot på vallåsen så kan jag stå för kamerabiten.
Hej Peter!

Roligt att du är intresserad! Jag har just nu ett gäng som fotar och filmar uppe i Orsa men vi kan ju se om vi kan få ihop nåt folk till Vallåsen, kan kanske fixa en session där med.

Sponsrad fotosession
JoelE sa:
Fyyyy vad feta texter ni har som beskriver budskapet i varje t-shirt! Dem var verkligen fresh också!
Tjena Joel!

Kul att du gillar vårt koncept och tanken bakom märket. Jag var inne och tittade på din blogg, gillar både foton och filmer starkt! Snyggt jobbat!

Tillbaka
Topp