Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport Conrad second hand?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TexMurphy" data-source="post: 406073" data-attributes="member: 73781"><p>Jag måste hålla med för kollar vi i GBG så har vi fyra riktigt bra affärer Adams, Udens, Skistore och Skilodge. </p><p></p><p>Ingen av dessa fyra har haft skidor av intresse för mig. Dom kan ta in skidor om man ber dom vilket är jättebra men då måste jag ju köpa dom och då kan jag lika gärna göra det över nätet om inte annat för hemleveransen.</p><p></p><p>Tittar vi sen på intersport, stadium och team sportia så har dom i princip inget intressant för min del. Har för mig att det närmsta intressant skida är en Blower på Team Sportia men den är ändå inte intressant. Att be någon av dom tre ta in en vettig skida eller bindning blir skit dyrt. </p><p></p><p>Jag var och frågade på Team om bindingar. Svaret var "Vadå rossignol säljer inte sina bindningar löst dock kan du få en Look för 3500kr". Bite me!!</p><p></p><p>Stadium så är det "Bindingar ingår" öhh va "ja det står på lappen vilka bindingar du får med". Tjena bite me!!</p><p></p><p>Jag hade jätte gärna handlat mer än vad jag gör på Adams och Udens om dom hade haft mer av det som är intressant för mig. För dom skall ha jätte kred för sin kompetens och för att dom droppat priserna iår.</p><p></p><p>Skistore har inte droppat priserna iår och ibland så undrar jag om dom överhuvudtaget har lust att sälja skidor eller vill ha dom för sig själva. Asså dom är jätte kunniga men att få ur dom vadför ena eller andra är hur jobbigt som helst. Iofs så tycker jag det är trevligt att ha o göra med "icke säljare" för jag har ett rätt stort säljar förakt men lite drive och lite inspiration hade faktiskt inte skadat.</p><p></p><p>Så problemet är att jag har inte hittat en affär att vara trogen. Jag är jättegärna trogen kund. Jag vill vara stamkund men det är svårt när utbudet inte finns. Jag kan ju inte köpa fel produkt denna gången för att det nästa gång skall finnas rätt produkt. Så rik är jag inte.</p><p></p><p>Tex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TexMurphy, post: 406073, member: 73781"] Jag måste hålla med för kollar vi i GBG så har vi fyra riktigt bra affärer Adams, Udens, Skistore och Skilodge. Ingen av dessa fyra har haft skidor av intresse för mig. Dom kan ta in skidor om man ber dom vilket är jättebra men då måste jag ju köpa dom och då kan jag lika gärna göra det över nätet om inte annat för hemleveransen. Tittar vi sen på intersport, stadium och team sportia så har dom i princip inget intressant för min del. Har för mig att det närmsta intressant skida är en Blower på Team Sportia men den är ändå inte intressant. Att be någon av dom tre ta in en vettig skida eller bindning blir skit dyrt. Jag var och frågade på Team om bindingar. Svaret var "Vadå rossignol säljer inte sina bindningar löst dock kan du få en Look för 3500kr". Bite me!! Stadium så är det "Bindingar ingår" öhh va "ja det står på lappen vilka bindingar du får med". Tjena bite me!! Jag hade jätte gärna handlat mer än vad jag gör på Adams och Udens om dom hade haft mer av det som är intressant för mig. För dom skall ha jätte kred för sin kompetens och för att dom droppat priserna iår. Skistore har inte droppat priserna iår och ibland så undrar jag om dom överhuvudtaget har lust att sälja skidor eller vill ha dom för sig själva. Asså dom är jätte kunniga men att få ur dom vadför ena eller andra är hur jobbigt som helst. Iofs så tycker jag det är trevligt att ha o göra med "icke säljare" för jag har ett rätt stort säljar förakt men lite drive och lite inspiration hade faktiskt inte skadat. Så problemet är att jag har inte hittat en affär att vara trogen. Jag är jättegärna trogen kund. Jag vill vara stamkund men det är svårt när utbudet inte finns. Jag kan ju inte köpa fel produkt denna gången för att det nästa gång skall finnas rätt produkt. Så rik är jag inte. Tex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Sport Conrad second hand?
Tillbaka
Topp