Spot i huddinge

• Trådstartare Trådstartare JSL
  • Start datum Start datum

JSL

Ny medlem
Spot i huddinge
Tjaa !

nån som vet nå bra urban spot i runt huddinge ?
dropp, handrail, wallride, handplants you name it

peace

Spot i huddinge
men vafan har ni mens eller ??, nån som vill visa lite mogenhet och svara på frågan istället för att kuka er för att jag glömmde ställa in rätt kategori, ska ni klaga så klaga på er själv för att ni är så jävla dumma i huvet

Spot i huddinge
vem fan bryr sig om vem det är riktat till? När du skriver "ni" så får man känslan att du riktar det till vem som helst som svarar i det här inlägget. Inte alls konstigt att nån upptäcker att du valt fel kategori, och hur fan ska han veta att du har GLÖMT att välja kategori? Frågan är vem det är som ska visa lite mogenhet....

Spot i huddinge
Tink sa:
vem fan bryr sig om vem det är riktat till? När du skriver "ni" så får man känslan att du riktar det till vem som helst som svarar i det här inlägget. Inte alls konstigt att nån upptäcker att du valt fel kategori, och hur fan ska han veta att du har GLÖMT att välja kategori? Frågan är vem det är som ska visa lite mogenhet....
de va riktat till alla för alla ska klaga så fort man gör nått fel på freeride, om jag blir sur för de så är de fan dubbelt så normalt änn om nån skulle märka att jag glömmde välja kategori i ett forum som från första början menat till att man ska svara på frågan inte klaga och haka upp sig på ett vanligt fel vem som helst kan göra. om man ska klaga på alla andra så ska man fan själv visa lite mogenhet. och om ni ändå bara tänkt klaga på ett forum istället för att diskutera frågan, tänk över om ni kan svara på frågan innan ni skriver, tänk lite på de

Spot i huddinge
JP-L jag förstår din frustration. Men att skriva: "men vafan har ni mens eller ??, nån som vill visa lite mogenhet och svara på frågan istället för att kuka er för att jag glömmde ställa in rätt kategori, ska ni klaga så klaga på er själv för att ni är så jävla dumma i huvet"

...känns kanske lite onödigt? Du hade enkelt kunnat skriva att du glömde välja rätt kategori, men istället använder du språket av ett jävla pubertetsoffer. Du påminner lite om min 16-åriga bror. Du växer nog snart ur det ska du se.

Spot i huddinge
JP-L sa:
men vafan har ni mens eller ??, nån som vill visa lite mogenhet och svara på frågan istället för att kuka er för att jag glömmde ställa in rätt kategori, ska ni klaga så klaga på er själv för att ni är så jävla dumma i huvet
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH mogenhet jag citerar "vafan har ni mens eller" Samt "för att kuka er för att jag glömmde ställa in rätt kategori, ska ni klaga så klaga på er själv för att ni är så jävla dumma i huvet" . den enda som är omogen ock "kukar" sig är du plus att du är dum i huvudet för att du lagt upp den här tråden i mode! Men om du vill hitta spots så ta bara nån buss och titta runt lite, eller så håller du ögonen öppna när du går på stan/hem från skolan ....! Tänk innan du talar!

Spot i huddinge
Dirty-T sa:
JP-L sa:
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH mogenhet jag citerar "vafan har ni mens eller" Samt "för att kuka er för att jag glömmde ställa in rätt kategori, ska ni klaga så klaga på er själv för att ni är så jävla dumma i huvet" . den enda som är omogen ock "kukar" sig är du plus att du är dum i huvudet för att du lagt upp den här tråden i mode! Men om du vill hitta spots så ta bara nån buss och titta runt lite, eller så håller du ögonen öppna när du går på stan/hem från skolan ....! Tänk innan du talar!
men kan du inte läsa eller ??

" jag glömmde välja kategori "

Spot i huddinge
Dirty-T sa:
JP-L sa:
Word!

Spot i huddinge
JP-L sa:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
fy fan vilken kille! HAHAHAHAH

Spot i huddinge
JP-L sa:
haha, fan va du tog åt dej

Tillbaka
Topp