Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Thomasson" data-source="post: 118956" data-attributes="member: 14463"><p>Ordet språkpolis låter inget vidare men jag förstår tanken. Men som Joye så riktigt påpekar så skulle nog många som är lite mindre språkbegåvade välja att lägga sina inlägg på någon annan sida. </p><p></p><p>Det jag skulle vilja efterlysa är istället eftertanken om det som skrivs är till någon nytta eller i övrigas intresse att veta eller fundera över. Det skrivs väldans mycket som redan har dryftats i detalj eller som bara är till för föfattarens ego.</p><p>Språkpolis är en väldigt bra tanke men kanske i en annan form som inte avskräcker utan istället uppmuntrar till eftertanke innan inlägget postas.</p><p></p><p>"Extrem Pappa?"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Thomasson, post: 118956, member: 14463"] Ordet språkpolis låter inget vidare men jag förstår tanken. Men som Joye så riktigt påpekar så skulle nog många som är lite mindre språkbegåvade välja att lägga sina inlägg på någon annan sida. Det jag skulle vilja efterlysa är istället eftertanken om det som skrivs är till någon nytta eller i övrigas intresse att veta eller fundera över. Det skrivs väldans mycket som redan har dryftats i detalj eller som bara är till för föfattarens ego. Språkpolis är en väldigt bra tanke men kanske i en annan form som inte avskräcker utan istället uppmuntrar till eftertanke innan inlägget postas. "Extrem Pappa?" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Tillbaka
Topp