Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 118966"><p>Forumet skulle vara tråkigare om det bara fanns inlägg från gamla gubbar som stavar stilrent och snackar om Politik.</p><p>"Villka skidor ska jag ha" inläggen är nog väldigt nödvändiga. Innan personen lägger ut 1000-10000 på skidor så tror jag gärna personen vill läsa om hur skidan är och få tips.</p><p></p><p>Det finns faktiskt folk som är under t,ex 10 år på detta forum som inte sig stava ännu, dom kanske inte borde få använda forumet?</p><p>Sen finns det folk som växt upp med att få höra "yo, len, abo" och sånt. Det är deras språk.</p><p>Och det är kul att läsa sånt, allt från Ironi till felstavningar som misstolkas...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 118966"] Forumet skulle vara tråkigare om det bara fanns inlägg från gamla gubbar som stavar stilrent och snackar om Politik. "Villka skidor ska jag ha" inläggen är nog väldigt nödvändiga. Innan personen lägger ut 1000-10000 på skidor så tror jag gärna personen vill läsa om hur skidan är och få tips. Det finns faktiskt folk som är under t,ex 10 år på detta forum som inte sig stava ännu, dom kanske inte borde få använda forumet? Sen finns det folk som växt upp med att få höra "yo, len, abo" och sånt. Det är deras språk. Och det är kul att läsa sånt, allt från Ironi till felstavningar som misstolkas... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Tillbaka
Topp