Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pizzaaugust" data-source="post: 118972"><p>jag tycker att det är en extremt dålig ide att ha "språkpoliser" för jag suger på att stava! o detsutom nojlas så om man tar bort alla sånna vilka teintips ska jag ha trådar så kommer ju forumet dö ut(nästan lite i allfall) det har freeride redan gjort lite eftersom man inte får fråga om Musik eftersom de finns "klistard"trådar där allt ska va. jibberish har ett forum inlägg skrivet av johan där allt finns och sånt.Det finns på allt.. Kolla trick tips av jacob wester.</p><p>kolla ja de finns nån längd sak ju kolla där.. </p><p></p><p>Nu tycker jag inte att vi på freeride ska bli sur o sparka ut mig:D:P men jag tycker faktiskt att de e lite så o nu kommer säkert massa inlägg om att jag e dum i huvet som skriver så men jag skriver som jag tycker</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pizzaaugust, post: 118972"] jag tycker att det är en extremt dålig ide att ha "språkpoliser" för jag suger på att stava! o detsutom nojlas så om man tar bort alla sånna vilka teintips ska jag ha trådar så kommer ju forumet dö ut(nästan lite i allfall) det har freeride redan gjort lite eftersom man inte får fråga om Musik eftersom de finns "klistard"trådar där allt ska va. jibberish har ett forum inlägg skrivet av johan där allt finns och sånt.Det finns på allt.. Kolla trick tips av jacob wester. kolla ja de finns nån längd sak ju kolla där.. Nu tycker jag inte att vi på freeride ska bli sur o sparka ut mig:D:P men jag tycker faktiskt att de e lite så o nu kommer säkert massa inlägg om att jag e dum i huvet som skriver så men jag skriver som jag tycker [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Språkpoliser Ja Tack!
Tillbaka
Topp