Spricka i Innerlinsen på crowbar

tegendal

Ny medlem
Tja!

Har tillbringat ett par dar i österrike och vid ett dropp som inte gick så bra föll jag och slog i huvet. När jag reser mig upp märker jag att det e en spricka i innerlinsen på crowbarsen, från näsan och upp till pannan.

É det nån som vet om det finns någon garanti som täcker detta så att man kan få en hel
lins????

Mvh
Anton

Senast ändrad:
Du kan ju alltid maila oakley och fråga/klaga? kan ju bero på hur hårt du slama, för de tål ju inte huuuuuuur mkt som helst :P

Senast ändrad:
Spricka eller böjning? Om det är en spricka så är det en solklar reklamation, gogglelinser får inte spricka pga risken att skära sig i ögon/ansikte.

Oakley ska väl dessutom vara skyddsklassade? Kan ju t.o.m. vara frågan om en defekt lins isåfall.

Skadar iaf inte att kontakta Oakley/återförsäljaren.

Utter sa:
Spricka eller böjning? Om det är en spricka så är det en solklar reklamation, gogglelinser får inte spricka pga risken att skära sig i ögon/ansikte.
Det e en spricka som e mitt på...från nästippen hela vägen upp till pannan.

Utter sa:
word. kom på det nu, reklamera dirr, bara att klaga på att du kunde skadat synen rejält, vilket är sant.

Ring Sverker Olofsson på plus och be han slänga dem i den omtalade och mystiska soptunnan så ska du få se att det löser sig!

forca mirakelmannen Sverker!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp