Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sprucken RIDE DH -07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kakan123" data-source="post: 537944" data-attributes="member: 90445"><p>Jag fick en spricka i min bräda! </p><p>Men det finns inte mycket och göra, antigen försöker du få en ny eller så köper du en ny.</p><p>Det gör absolut inte fixa en sprika!!!</p><p></p><p>Gör som jag jag fick ju en spricka i brädan, så jag köpte mig en ny och kör med den, men när jag är typ på rail sessons kan jag köra med min söndriga bräda och inte behöver var rädd om den.</p><p>Utan slipa ner kanterna så får du en perfekt railbräda eller gör ett bord om du förerdrar de!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kakan123, post: 537944, member: 90445"] Jag fick en spricka i min bräda! Men det finns inte mycket och göra, antigen försöker du få en ny eller så köper du en ny. Det gör absolut inte fixa en sprika!!! Gör som jag jag fick ju en spricka i brädan, så jag köpte mig en ny och kör med den, men när jag är typ på rail sessons kan jag köra med min söndriga bräda och inte behöver var rädd om den. Utan slipa ner kanterna så får du en perfekt railbräda eller gör ett bord om du förerdrar de! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sprucken RIDE DH -07/08
Tillbaka
Topp