Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Sprucken RIDE DH -07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EnterMan" data-source="post: 537959" data-attributes="member: 44613"><p>Jag är visserligen inte snowboardåkare (skidåkare) men kan väll bara säga att jag tycker det är logiskt att du inte får igen på reklamationen. det är väll bara se vilka krafter och spänningar som brädan utsätts för när man landar på en rail. allternativt det tryck som blir på specifica punkter. dessa spänningar i samband med små jack eller skavanker i belag eller andra ställen på brädan gör lätt att man knäcker dem.</p><p>Skulle nog påstå att det finns en del där ute som har en början till en spräckt bräda, beroende på trämaterial eller annan kärna gör det att denna kommer spridas olika fort.</p><p></p><p>Gissar att det inte finns ett brädmärke som skriver att dom garanterar att den håller att grinda med, men detta är bara vad jag tror.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EnterMan, post: 537959, member: 44613"] Jag är visserligen inte snowboardåkare (skidåkare) men kan väll bara säga att jag tycker det är logiskt att du inte får igen på reklamationen. det är väll bara se vilka krafter och spänningar som brädan utsätts för när man landar på en rail. allternativt det tryck som blir på specifica punkter. dessa spänningar i samband med små jack eller skavanker i belag eller andra ställen på brädan gör lätt att man knäcker dem. Skulle nog påstå att det finns en del där ute som har en början till en spräckt bräda, beroende på trämaterial eller annan kärna gör det att denna kommer spridas olika fort. Gissar att det inte finns ett brädmärke som skriver att dom garanterar att den håller att grinda med, men detta är bara vad jag tror. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Sprucken RIDE DH -07/08
Tillbaka
Topp