joelbengs
Medlem
Sri lanka istället för grå Sverige i väntan på vintern? Fotograf söker sommarbumkompisar
Säsongsboendet för vintern är bokat (Chamonix, från 5 januari), och längtan är olidlig. Men vad gör man för att skynda på tiden? Att åka långt bort till ekvatorn vore ju dröm, men mina skibumskompisar är alla låsta av sina jobb eller plugg. Så jag slänger ut en tråd här för att höra om någon är sugen på något liknande?
Alltså att fly till sri lanka, costa rica, bali... you name it. Surf, må bra, gött käk och för min del en massa fotografi för att bygga på portfolion (joelbengs.com) och värma upp nya kameran inför vintern. Hit me up om du är intresserad eller kanske redan har ett gäng som har en plats över till en fotograf! :D
messenger: Joel Bengs
insta:
@joelbengs
Alltså att fly till sri lanka, costa rica, bali... you name it. Surf, må bra, gött käk och för min del en massa fotografi för att bygga på portfolion (joelbengs.com) och värma upp nya kameran inför vintern. Hit me up om du är intresserad eller kanske redan har ett gäng som har en plats över till en fotograf! :D
messenger: Joel Bengs
insta:
@joelbengs