SSX on Tour

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
SSX on Tour
Häftigt intro, men själva spelet var inget vidare. Som en overklig hinderbana med skidor. Ni som tänkt köpa, gör det inte. Tröttnade efter 10 minuter.

SSX on Tour
allting är väl relativt. fan för några år sen tyckte jag att det första ssx var skitkul till ps2an. trots att det var så overkligt och hypat. idag kanske jag inte har lika stort intresse av tvspel och ännu mindre av just overkliga sådana. men jag tvivlar inte en sekund på att ex. min lillebror och många andra som håller lika hårt på att det ska vara skitverkligt kommer älska att det äntligen har kommit ett skidspel (bortsett från jonny moseley) till ps osv. jag uppskattar verkligen att en tvspelstillverkare äntligen har tagit åt sig av vad ungdomarna vill ha.. fan det är ju åtminstone en bra start på en schysst trend, vem vet nästa år kanske man sitter här med ett skidspel i ampedstil i handen.

SSX on Tour
håller med erch, speciellt hans sista mening. låter som en dröm!

menmen, på ps2-versionen av On Tour kan man ju göra en massa fler grabar än på xbox-versionen, eller är jag halft senil!?!?!?!?
jag har xbox-versionen och känner mig jävligt snopen efter att ha spelat spelet på ps2 hos en kompis nyligen. går det verkligen inte att göra samma grabs på xbox? :S

SSX on Tour
Men skriv det där i en recension istället! Det är så onödigt, det finns redan typ 1000 olika ssx on tour-inlägg..

SSX on Tour
jag har inte tröttnat....! det e ju kul... men skulle hellre ha ett med mera amped inspererat

SSX on Tour
på ps2-versionen av On Tour kan man ju göra en massa fler grabar än på xbox-versionen, eller är jag halft senil!?!?!?!?
jag har xbox-versionen och känner mig jävligt snopen efter att ha spelat spelet på ps2 hos en kompis nyligen. går det verkligen inte att göra samma grabs på xbox? :S

SSX on Tour
är det verkligen som andreas-N säger?
Jag har x-box och tänkte köpa det men om det ska vara så att man inte kan göra lika många trick där så vet man ju inte.

SSX on Tour
Jag har hört många som tycker att det inte är värt pengarna, men jag ska testa det nån gång så får vi se..

SSX on Tour
jag äger spelet och är nöjd med det.. har latchat mig upp till nivå legend och har fortfarande inte tröttnat på det.. jag säger att SS on tour är ett bättre köp än ett beg SSX tricky iaf...

SSX on Tour
Jag hadde längtat till dagen då spelet skulle släppas.... men när jag spelade det så tyckte jag att det var ganska tråkigt...... man tröttnar för fort.....m dom borde göra det mer som amped2.....fast med skidor´!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp