Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niagi" data-source="post: 445026" data-attributes="member: 39292"><p>Hej, jorå är klart sugen. Ska klart iväg någonstans i vinter och St Anton e ett bra alternativ. Har inte något boende ännu och vill inte börja leta själv förrän jag vet hur det blir med universitetsprojektet som jag beskrev ovan. Detta på grund av att jag själv är öppen för andra orter.</p><p></p><p>Min kompis som jag gjort ett mindre projekt med under våren har ev hoppat av men jag ska fortsätta med samma ändå då jag själv vill göra denna film samt vad kan vara bättre än att kunna spendera några månader i alperna och räkna det som skolarbete ^^</p><p></p><p>Jag vet att många kan vara tveksamma till att bli filmade men jag kan garantera att det inte är så farligt :p Plus att om det är något material som är tveksamt så går det ju att klippa bort sådant!</p><p></p><p>Även om vi inte börjat ännu så tänkte jag beskriva lite vad det är som projektet ska handla om.</p><p></p><p>Tanken är att jag vill göra en (rese-)dokumentärfilm som ska kunna fungera lite som en guide till säsongaren. Men även en skildring om just säsongsarbetaren och hur arbetslivet kan vara i alperna. Såhär nu innan har jag väl bild/ljudmässigt från skidfilmer och vill såklart ha med skidåkning. Det är ju ändå därför vi alla åker dit. Men för att locka den vanliga personen vill jag även ha det "där andra" som ska ge en bild för Hur det kan se ut när man beger sig ner dit. Det är även en tanke att skildra skidåkaren såklart, att kunna visa kärleken till skidåkning är lite en röd tråd genom projektet.</p><p></p><p>Okej, det e lite om det. Långt inlägg detta men men... Om någon känner sig sugen att delta (med erfarenhet eller framför kameran spelar ingen roll) skicka ett FR mail eller något. Har inte internet ständigt nu i sommar men kollar här rätt så ofta ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niagi, post: 445026, member: 39292"] Hej, jorå är klart sugen. Ska klart iväg någonstans i vinter och St Anton e ett bra alternativ. Har inte något boende ännu och vill inte börja leta själv förrän jag vet hur det blir med universitetsprojektet som jag beskrev ovan. Detta på grund av att jag själv är öppen för andra orter. Min kompis som jag gjort ett mindre projekt med under våren har ev hoppat av men jag ska fortsätta med samma ändå då jag själv vill göra denna film samt vad kan vara bättre än att kunna spendera några månader i alperna och räkna det som skolarbete ^^ Jag vet att många kan vara tveksamma till att bli filmade men jag kan garantera att det inte är så farligt :p Plus att om det är något material som är tveksamt så går det ju att klippa bort sådant! Även om vi inte börjat ännu så tänkte jag beskriva lite vad det är som projektet ska handla om. Tanken är att jag vill göra en (rese-)dokumentärfilm som ska kunna fungera lite som en guide till säsongaren. Men även en skildring om just säsongsarbetaren och hur arbetslivet kan vara i alperna. Såhär nu innan har jag väl bild/ljudmässigt från skidfilmer och vill såklart ha med skidåkning. Det är ju ändå därför vi alla åker dit. Men för att locka den vanliga personen vill jag även ha det "där andra" som ska ge en bild för Hur det kan se ut när man beger sig ner dit. Det är även en tanke att skildra skidåkaren såklart, att kunna visa kärleken till skidåkning är lite en röd tråd genom projektet. Okej, det e lite om det. Långt inlägg detta men men... Om någon känner sig sugen att delta (med erfarenhet eller framför kameran spelar ingen roll) skicka ett FR mail eller något. Har inte internet ständigt nu i sommar men kollar här rätt så ofta ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp