Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dejvy" data-source="post: 449143" data-attributes="member: 69299"><p>Om ni skulle hitta ett boende så är jag jätteintresserad att hänga på. Ska dit exakt samma tid men inte hittat någonstans att bo än. Att stå framför kamera har aldrig varit något problem. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Skriv ett meddelande eller i gästboken om det verkar intressant. Vore grymt att dra ihop ett gäng så man fick ett större boende till ett hyffsat pris.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dejvy, post: 449143, member: 69299"] Om ni skulle hitta ett boende så är jag jätteintresserad att hänga på. Ska dit exakt samma tid men inte hittat någonstans att bo än. Att stå framför kamera har aldrig varit något problem. :) Skriv ett meddelande eller i gästboken om det verkar intressant. Vore grymt att dra ihop ett gäng så man fick ett större boende till ett hyffsat pris. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp