Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niagi" data-source="post: 449570" data-attributes="member: 39292"><p>Gött att det finns intresserade. Har ännu inte fått något svar med boendet men hoppas få det snart. Börjar det mesta av planeringen inför filmprojektet nu om någon vecka och från det så kommer det att utvecklas mera. </p><p></p><p>Just nu vet jag inte hur många vi blir här men i "värsta" fall blir jag ensam, vilket jag inte har något emot iof. </p><p></p><p>Hur som helst så är det jättekul att ni är intresserade att även vara med i filmen. Kommer höra av mig senare med mer info och så om det isåfall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niagi, post: 449570, member: 39292"] Gött att det finns intresserade. Har ännu inte fått något svar med boendet men hoppas få det snart. Börjar det mesta av planeringen inför filmprojektet nu om någon vecka och från det så kommer det att utvecklas mera. Just nu vet jag inte hur många vi blir här men i "värsta" fall blir jag ensam, vilket jag inte har något emot iof. Hur som helst så är det jättekul att ni är intresserade att även vara med i filmen. Kommer höra av mig senare med mer info och så om det isåfall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp