Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kraem" data-source="post: 449916"><p>tjo alla!</p><p>ja e fett på att dra till anton i vinter,lr snarare i höst,ju tidigare dessto bättre<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> har inget boende eller ngn att åka med, men i slutändan hindrar de mej inte. men självfallet hade d varit kul att ha ngn att dra ner tsm med, så om du känner dej sugen så hör gärna av dej så löser vi ngt o drar ner o har en jvl massa kul:D jag är lite vild men är lätt o ha o göra med så d e ju som bäddat för att bli riktigt crazy:p</p><p>take care everyone!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kraem, post: 449916"] tjo alla! ja e fett på att dra till anton i vinter,lr snarare i höst,ju tidigare dessto bättre:) har inget boende eller ngn att åka med, men i slutändan hindrar de mej inte. men självfallet hade d varit kul att ha ngn att dra ner tsm med, så om du känner dej sugen så hör gärna av dej så löser vi ngt o drar ner o har en jvl massa kul:D jag är lite vild men är lätt o ha o göra med så d e ju som bäddat för att bli riktigt crazy:p take care everyone! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp