Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ericoula" data-source="post: 449935" data-attributes="member: 85650"><p>Jag och två väninnor skall dra ner till St Anton i slutet av november/början av december. En av oss skall jobba som skidlärare och två av oss är inte riktigt bestämt men det lutar åt reseledare, annars slutar det med att vi ordnar något där nere. Hur som helst är vi igång och ordnar boende nu men som alla vet ju fler desto bättre så du får självfallet välkommen att slå dig samman med oss. </p><p></p><p>Kort och gott, vi är tre tjejer som har en förkärlek till skidåkning som dessutom är farligt sociala<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ericoula, post: 449935, member: 85650"] Jag och två väninnor skall dra ner till St Anton i slutet av november/början av december. En av oss skall jobba som skidlärare och två av oss är inte riktigt bestämt men det lutar åt reseledare, annars slutar det med att vi ordnar något där nere. Hur som helst är vi igång och ordnar boende nu men som alla vet ju fler desto bättre så du får självfallet välkommen att slå dig samman med oss. Kort och gott, vi är tre tjejer som har en förkärlek till skidåkning som dessutom är farligt sociala:) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp