Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niagi" data-source="post: 461060" data-attributes="member: 39292"><p>Absolut, jo, jag har offrat någon kväll förut för att filma så det e ingen fara. Är nog bäst så också så man vet att man får något <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Blir förresten filmat i HD då jag har en fiiiin Canon HF10 på väg snart ^^ ska försöka se om jag kan låna mikrofoner från skolan (får inte låna kamera iaf då jag kommer vara borta så länge).</p><p></p><p>Ska du ner någonstans i vinter då Baess?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niagi, post: 461060, member: 39292"] Absolut, jo, jag har offrat någon kväll förut för att filma så det e ingen fara. Är nog bäst så också så man vet att man får något :) Blir förresten filmat i HD då jag har en fiiiin Canon HF10 på väg snart ^^ ska försöka se om jag kan låna mikrofoner från skolan (får inte låna kamera iaf då jag kommer vara borta så länge). Ska du ner någonstans i vinter då Baess? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp