Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="niagi" data-source="post: 462403" data-attributes="member: 39292"><p>Har fått svar från en nu:</p><p></p><p>Ett problem är det med lägenheten, det är att den är redan uthyrd 23dec - 4jan. Resten av säsongen kan jag få ta den. Den är på ca 50 kvm och ligger 2-3 min gångavstånd från galzigbahn. Diskmaskin finnes! :d och garageplats, internet m.m.</p><p>Det finns plats för 4 personer i ett sovrum samt en bäddsoffa i vardagsrummet. </p><p></p><p>Priset ligger på €12000 för säsongen, vi får även bo där 1-23 dec då.</p><p></p><p>Jag har inte sagt ja till den ännu (mest pga att den är bokad nästan 2v runt jul/nyår vilket är lite störande). men om ni är intresserade samt jag inte får svar från de andra jag skickat till snart så tackar jag ja.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="niagi, post: 462403, member: 39292"] Har fått svar från en nu: Ett problem är det med lägenheten, det är att den är redan uthyrd 23dec - 4jan. Resten av säsongen kan jag få ta den. Den är på ca 50 kvm och ligger 2-3 min gångavstånd från galzigbahn. Diskmaskin finnes! :d och garageplats, internet m.m. Det finns plats för 4 personer i ett sovrum samt en bäddsoffa i vardagsrummet. Priset ligger på €12000 för säsongen, vi får även bo där 1-23 dec då. Jag har inte sagt ja till den ännu (mest pga att den är bokad nästan 2v runt jul/nyår vilket är lite störande). men om ni är intresserade samt jag inte får svar från de andra jag skickat till snart så tackar jag ja. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
St. Anton(?) 08/09 - Dela boende
Tillbaka
Topp