st.Anton 08/09

st.Anton 08/09
Jag drar också ner själv i slutet nov eller början dec någon som har tips på hur man bokar boende hemifrån, har försökt hitta något säsongsboende men lyckas bara hitta dyrare lägenheter eller hotell

st.Anton 08/09
Det ser ut som om jag drar ner själv till Anton. Hade tänkt sticka i början av december. Så det hade varit kul att få kontakt med någon innan.

st.Anton 08/09
Åker ner den 26 November, vi kan ju knyta ihop ett gäng när det börjar närma sig inte bara för att boende utan kanske för att dra ett par åk ihop eller hinka öl på kvällarna:)

st.Anton 08/09
Jag planerar att åka ner till st anton i början av december och stanna säsongen ut. Står för tillsället ensam så vore roligt att hitta några att dela boende med. Hör gärna av er om ni har samma planer!
/Aili

st.Anton 08/09
Jag och en polare tänkte som alla andra dra ner i början/mitten av dec och stanna hela säsongen. Ser dock tung ut med boende just nu. Är det någon/några som har något på gång så hör gärna av er!

/Erik

st.Anton 08/09
Smidigaste vet jag inte, men vet dock att det går tåg direkt från Zurich flygplats till St.Anton, tar kring 3 timmar och kostar ungefär 40euro.
kolla in www.oebb.at för biljetter och priser!

st.Anton 08/09
Hej! Jag är en 21 årig kille från Trollhättan (7 mil från göteborg) som ska dra ner till st anton i slutet av november, runt 22-23:e. Jag håller på att leta boende och arbete för fyllt och eventuell samåkning ner. Har ni några tips o trix eller vill höra av er, gör det på

sallander@msn.com

MvH Rikard

st.Anton 08/09
Tjo... Någon som har ett hum om hur mycket pengar som är bra att ta med? Har klurat lite på det, eftersom jag aldrig säsongat tidigare har jag inte så himla stor koll på priser och så vidare :D

Tillbaka
Topp