Hej! Jag är en 21 årig kille från Trollhättan (7 mil från göteborg) som ska dra ner till st anton i slutet av november, runt 22-23:e. Jag håller på att leta boende och arbete för fyllt och eventuell samåkning ner. Har ni några tips o trix eller vill höra av er, gör det på
sallander@msn.com
MvH Rikard