St. Anton 11/12

St. Anton 11/12
Tja! Åker på måndag 21/11 till St.Anton, har bara boende i max 2veckor! Är superintresserad av att hitta boende för resten av sässongen! Är anpassningsbar, flexibel och trevlig och allt sånt där! Om det är någon som vill dela med sig av en hyra hör av er a.s.a.p! lägg till mig på facebook, maila eller ring mig så presenterar jag mig gärna ytterligare!
Eller skriv här!!

St. Anton 11/12
Tjenare! Det närmar sig St Anton för min del, kommer antagligen ner tors 24/11. Jag har inte spikat nåt jobb eller längre boende men det ska väl inte få hindra en från att åka skidor en säsong! Om det är nån som har nåt tips eller vet nåt om boende/ jobb så hör gärna av er! Jag är 22 år från Uppsala som gärna delar boende med lite schysst folk, duktig på att laga mat och dricka öl om det hjälper...:)

Ses i St Anton!

St. Anton 11/12
Lägger en post jag med. Inte läst igenom hela men vi är 3 assköna personer(1 kille, 2 tjejer) som har boende fram till fredag den 2'e. Om det är någon som känner att dem har för mycket plats efter det eller liknande så hör hemskt gärna av er.:D När det gäller surfers paradise så är ju nedervåningen som lär bli internet cafe fett bommat än så länge, men lär väl öppna i början på december. Men som sagt, skriv gärna här eller maila Jamierandall_@hotmail.com. Auf wiedersehen!

St. Anton 11/12
Nädu vi öppnar som vanligt på söndag igen, snowboardbutik och inte något internetcafé. Men vi lär ha anslagstavlan utanför ändå!

St. Anton 11/12
Tjena!
Vi är tre goa från Halmstad som just nu håller på att leta boende i eller utanför St Anton.
Just nu sitter vi på ett Hotell ett par dagar till men behöver ett stabilt boende över säsongen. Vi skulle gärna kunna tänka oss att dela på en lägenhet eller en stuga beroende på hur många ni är ;) Vi håller på förfullt att leta men ifall någon har något boende men behöver fler som delar så är vi öppnar för förslag!
Hur som helst så lär vi ses här nere ;) Puss på er!

St. Anton 11/12
Hej allihop!
De känns som jag skriver överallt men de är så att jag behöver ett boende för en månad från 5:e - 31:a januari. Om någon behöver en till roomie just den månaden eller vet någon som behöver de är jag sjukt tacksam!
Jag säsongade förra året och de va bland de bästa jag gjort så är sjukt peppad på att göra en minisäsong detta året innan jag drar mig vidare!
Hör av er här på FR eller maila valdis.sahl@hotmail.com

St. Anton 11/12
Är det någon som har en sängplats över för en person i januari- mitten/slutet på februari? Sjukt sugen på att komma iväg :) har försökt men svårt att hitta boende för en person om man inte bor på hotell men det blir för dyrt i längden.

Om det skulle vara så att någon har nått får ni hemskt gärna höra av er till mig på FR eller på min mail oliver.nordlund@gmail.com

St. Anton 11/12
MariaFriberg sa:
Om det är någon som kommer ner i slutet av februari så har jag och en kompis troligen fyra städjobb att erbjuda!!
Är eventuellt intresserad! Får se hur skidlärarjobbet går, kanske blir ont om tider, och då är jag mycket intresserad.

Hade du kunnat skicka någon sort info om det hela? Jag kommer ner till Anton på torsdag.

Martin =D

St. Anton 11/12
Vi har nu valt att tare säkert istället och hittat ett fett skönt jobb för alla 3 med boende i pettneu. Råder folk som hare kris eller bara ska semestra ett tag att söka jobb och boende där. tar 10min med skidbuss ca. från Stanton. Gl alles

St. Anton 11/12
Jag och min kompis har lite av en kris. Vi har sökt jobb som vi eventuellt får, fast de är inte tillgängliga förrens pistarna öppnar och vårt boende går ut om 4 dagar.

Någon som vet ett bra och billigt ställe i pettneu eller någon bra sida med boende där? Har helt seriöst googlat och hatt oss efter boende hela dagen! Och förresten, hur söker de flesta jobb? Genom internet eller att gå runt?

St. Anton 11/12
Tjenare!

Jag är en ensam kille på 19 år som letar efter några säsongare att dela boende med i St. Anton. Jag är nere i St. Anton nu och letar efter socialt folk!
Hör gärna av er, är öppen för förslag!

Sebastian_Kavleskog@hotmail.com
+46 76 71 47 398

Tack

St. Anton 11/12
Hallå!

Vi är tre tjejer som åker ner till St Anton precis efter nyår för att leta jobb, åka skidor och leva loppan.
Vi är på jakt efter ett billigt boende, någon som har några tips? :-)

Och om det är någon som vet något jobb/boende får de gärna hojta till!

Vi ses säkerligen ute i vimlet!

St. Anton 11/12
Vi har ett boende i St Jakob på 25 km som är tillgängligt från 16 januari till 28 februari om någon är intresserad. Även två jobb (städjobb) jobbar ungefär 3 timmar per dag, den ena 4 dagar och den andra 3 dagar. Man får jobba tillsammans men då blir det 7 dagar i veckan. Säg till om någon är intresserad:) tjo!

St. Anton 11/12
Siden det var så laber respons på facebook-gruppa prøver jeg her også.. Trenger noen å kjøre ski med i St. Anton fra 27/28 des til 3. jan (når resten av crewet mitt ankommer). Noen som stiller opp med litt goodwill og god stemning?

Er god nok på ski til at det skal jobbes litt for å få meg til å bli et problem tempo-messig, stort sett uavhengig av terreng..

St. Anton 11/12
Hej! Jag och en polare söker en eller två sängar/golv 1-2 veckor i jan/feb. Ni kan väl höra av er om ni vill dela bo med oss eller om ni vet något annat billigt. Självklart får ni betalt! Vi är två tjejer som älskar skidåkning och festa. Vet ni hur man billigast kommer undan med resan ner också får ni gärna hojta!

St. Anton 11/12
Fått ledig en vecka från skidlärarjobbet för att få åka ner och åka på de lite större bergen en vecka. Hoppas man får se många glada svenskar där nere under vecka 11! :)

St. Anton 11/12
Finns det något ställe i St anton som folk sätter upp annonser etc. för säsongare? alltså jobb och boende. Jag och polaren har inget av dom så det blir vandrarhem tills vi hittar nåt :)

St. Anton 11/12
Hej,
Den 12 jan anländer jag, ensam och stark, i st Anton och letar därför boende i området. Just nu kollar jag efter billiga vandrarhem eller liknande för de första dagarna, men sen vill jag gärna hitta något mer permanent. Jag har planer på att stanna ca 2 månader. Är det någon som har några bra tips eller en säng/golv ledig att hyra ut?

Jag nås på mail: hugo.grasberg@gmail.com
eller på mobil: +46733387821

Peace

St. Anton 11/12
vi är tre gamla säsongare, två killar och en tjej, som ska vara i anton 4-21 jan och behöver boende. vi är jättetrevliga att bo med och hittar alla puderpärlor på berget som vi gladeligen visar er mot lite tak över huvudet. vi betalar givetvis i reda pengar också.

hör av er om det finns något!

/Ludde
ludvig.vikstrom@gmail.com

St. Anton 11/12
Hallå!

vi har en lägenhet i st jacob, ganska nära nasserein från nu på lördag till nästa lördag, eventuellt även nästa vecka

det finns två lediga sängplatser till väldigt förmånligt pris om någon är intresserad!
vi är tre gamla säsongare, två snubbar och en flicka som ska bo där nu.

hör av er!

St. Anton 11/12
Hej!

Det finns en sängplats ledig i min lägenhet på 25 kvm i st Jacob (st Jakober Dorfstrasse 156). ca 20 min gång från st Anton, men nära till busshållplats. Den blir ledig söndagen den 15 januari och gäller fram till den 28 februari. Min rumskamrat drog sig ur så ja behöver någon att dela rum och hyran med. Priset för denna period är 830 euro dvs 20 euro/dag. Det är en fräsch lägenhet med kök och badrum.

Jag nås på mail: hugo.grasberg@gmail.com
eller på mobil: +46733387821

ses i backen!

St. Anton 11/12
hej allihopa!

jag tänkte dra till stanton nästa vecka för att åka lite bräda. hur är säsongen i år? mycket snö ännu??

oliver

St. Anton 11/12
oliverniv sa:
hej allihopa!

jag tänkte dra till stanton nästa vecka för att åka lite bräda. hur är säsongen i år? mycket snö ännu??

oliver
Räkna inte med att du kommer här ifrån om du åker hit. Sjukt mycket snö, infrastrukturen har i stora delar varit avstängd p.g.a. all snö och lavinrisk.

St. Anton 11/12
hej igen alla.

jag ar en lugn 20 arig student fran umea som kommer ner till st anton den 17e for att aka snowboard osv. bodde med nagra andra i pettneu i mars, funkade jatte bra och billigt. kanner nagon till nagot billigt boende??

tackar for hjalpen!

oliver

St. Anton 11/12
Hej alla!

Jag och 1-2 kompisar har följt väderprognoserna och baserat på det tänkt åka ner nu över helgen till St Anton. Nu söker vi boende torsdag-söndag. Är det någon som har ett bra tips på prisvärt och bra boende, eller som har ett antal sovplatser över?

Tack på förhand!

St. Anton 11/12
Tja alla! jag och en polare bestämde oss för att bila ner och är NU nere i st.anton, men vi hittar inget boende, någe snabba tips?

eller något boende att rekomendera?

Tillbaka
Topp