Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Med Arlberg Card kan du åka över hela arlberg det vill säga Lech-Oberlech-Zürs-Warth-Schröcken-St.Anton-St.Christoph-Stuben-Klösterle/Sonnenkopf-Pettneurikardlandrin sa:Någon som vet om säsongskortet i st anton går att använda på andra skidorter i närheten? Eller om det går att köpa till?
Tjena har ni hittat boende till st Anton under säsongen ?? Medela mig på 0702808449 eller i pmcooltjej_95 sa:Hallå! Jag och en kompis funderar på en säsong i Anton men har inte kollat så mycket på boende än, vad är det för priser du har hittat?![]()
Har ni plats kvar? Är också från Lund, 95a! Jag och eventuellt en kompis funderar också på att säsonga och vore kulkul att dela! Hör av er, så kan vi ses i Lund över en fika eller något.erikisaksson12 sa:Tja!
Vi är i nuläget 4 stycken grabbar från Lund som vi alla är födda 95 (vi kan åka skidor även fast vi är från skåne) och har fått tag i en lägenhet i en by precis utanför St Anton som heter Pettneu. Allt är frid och fröjd förutom att vi vill hitta 2 st till som kan tänka sig att dela denna bostad med oss eftersom det är en lägenhet för 6 personer och vi vill fylla den för att dryga ner hyran lite wink Vi själva hade tänkt åka ner i slutet av Oktober eller början av November. Lägenheten är på 85m2 och har tre stora sovrum med två st toaletter och hyran kommer ligga på runt 4000 per person i månaden.
Någon som är intresserad? Hör gärna av er då av er![]()
jag och ev en polare ska ner i november och delar gärna med er!! och har ni inte fixa resa ner så kommer vi bila ner o har plats för fler:Plole sa:Har ni plats kvar? Är också från Lund, 95a! Jag och eventuellt en kompis funderar också på att säsonga och vore kulkul att dela! Hör av er, så kan vi ses i Lund över en fika eller något.erikisaksson12 sa:Tja!
Vi är i nuläget 4 stycken grabbar från Lund som vi alla är födda 95 (vi kan åka skidor även fast vi är från skåne) och har fått tag i en lägenhet i en by precis utanför St Anton som heter Pettneu. Allt är frid och fröjd förutom att vi vill hitta 2 st till som kan tänka sig att dela denna bostad med oss eftersom det är en lägenhet för 6 personer och vi vill fylla den för att dryga ner hyran lite wink Vi själva hade tänkt åka ner i slutet av Oktober eller början av November. Lägenheten är på 85m2 och har tre stora sovrum med två st toaletter och hyran kommer ligga på runt 4000 per person i månaden.
Hej jag e på i lägenheten jag e en ensam kille på 20 född 94 om ni har plats kvarmackich sa:jag och ev en polare ska ner i november och delar gärna med er!! och har ni inte fixa resa ner så kommer vi bila ner o har plats för fler:Plole sa:Har ni plats kvar? Är också från Lund, 95a! Jag och eventuellt en kompis funderar också på att säsonga och vore kulkul att dela! Hör av er, så kan vi ses i Lund över en fika eller något.erikisaksson12 sa:Tja!
hör av dig om de kan vara intressant.
Loffan har du bestämt dig?? Sooooft då kanske vi ses i februariLovisaRosengren sa:Tja! finns de fortf plats kvar? Tjej snart 20 som är sugen på o dela lägga. Var i anton förra året !Lannemars sa:Tjo, jag och en annan skön tjej har en lägenhet till hands som är riktigt go, 100m från lift och 100m från dorfstrasse! finns 2 platser kvar, PMa om ni är intresserade! :D![]()
Hvor er boende? jeg har tenkt å være en hel sesong. jan -mars +? Trenger ett sted å bo.Plipen sa:Har eventuellt några lägenheter på g, antingen för 2 pers eller 4, 21 årig kille från Göteborg som åker själv så är någon sugen på att dela boende så skriv pm!
Finns det platser kvar ??jennytolander sa:Loffan har du bestämt dig?? Sooooft då kanske vi ses i februariLovisaRosengren sa:Tja! finns de fortf plats kvar? Tjej snart 20 som är sugen på o dela lägga. Var i anton förra året !Lannemars sa:Tjo, jag och en annan skön tjej har en lägenhet till hands som är riktigt go, 100m från lift och 100m från dorfstrasse! finns 2 platser kvar, PMa om ni är intresserade! :D![]()
![]()
Joppan tror ja kör på Lilos lägga igen med ännu mindre jobb. Ja då seees viiiiiijennytolander sa:Loffan har du bestämt dig?? Sooooft då kanske vi ses i februariLovisaRosengren sa:Tja! finns de fortf plats kvar? Tjej snart 20 som är sugen på o dela lägga. Var i anton förra året !Lannemars sa:Tjo, jag och en annan skön tjej har en lägenhet till hands som är riktigt go, 100m från lift och 100m från dorfstrasse! finns 2 platser kvar, PMa om ni är intresserade! :D![]()
![]()
@Johansson1994Lannemars sa:Till er som letar säsongs boende och vill ha det fixat innan ni åker ner, det lättaste är att maila "Tourismusverband" på info@stantonamarlberg.com och be om en lista på boenden, så skickar dem några a4 med boenden som du kan maila/ringa osv..![]()
600 euro är där hyrorna ligger i St. Anton. Tror jag vet vilken lägenhet ni menar och den e dessutom i bra skick jämfört med många andra lägenheter. Vid billigare hyror får man söka sig ut till st.jakob och Pettanelsajulia sa:hej hallå! vi är fem tjejer som tänkte köra ca nov-april i st anton, vi har ett boende på g som ligger bra till (vid krazy kanguruh för er som vet) med vitvaror (har hört att det sällan ingår??) för 6 pers så tänkte först och främst fråga er som kan, är 600 euro per person i månaden ett rimligt pris eller håller vi på och bli lurade nu? känns för mig som ett ganska sjukt pris men fattar att det såklart inte kan jämföras med svenska priser osv. det kanske är det man får ge för ett boende med det läget? vi har också en plats över om någon möjligtvis skulle vara intresserad!