St. Anton 14/15

St. Anton 14/15
Har eventuellt några lägenheter på g, antingen för 2 pers eller 4, 21 årig kille från Göteborg som åker själv så är någon sugen på att dela boende så skriv pm!

St. Anton 14/15
Mitt tips är att ni letar lite jobb och boende hemma.

Åkte ner förra året med 2 veckors boende i november. Var dock mycket svårare att hitta ett jobb och boende än vad vi förväntat oss.

Fick känslan av att stor del av rekryteringen görs via nätet idag. Löste sig för oss, men allt handlar ju om man vill jobba mycket/lite och om man vill ha boende via jobbet.

St. Anton 14/15
Tjenare vänner!
Vi är 3-4 grabbar som är sugna på att dra till Stanton i vinter! Våran plan är arr jobba men att få ihop minst 100 skiddagar, majoriteten i puder såklart!

Vi letar därför efter jobb och sovplats, om ni har tips eller ett gäng sängar över, hit me on Facebook!

Peace
Simon Vicini

St. Anton 14/15
rikardlandrin sa:
Någon som vet om säsongskortet i st anton går att använda på andra skidorter i närheten? Eller om det går att köpa till?
Med Arlberg Card kan du åka över hela arlberg det vill säga Lech-Oberlech-Zürs-Warth-Schröcken-St.Anton-St.Christoph-Stuben-Klösterle/Sonnenkopf-Pettneu

St. Anton 14/15
Jag vill spendera min kommande vinter genom att 1. Gå på tur 2. Dricka öl 3. Prata tyska. Helst alla tre samtidigt. MEN jag har ännu inte lyckats sälja in detta koncept till någon av mina vänner. Därför gör jag, här och nu, en officiell Freeride Reach Out. Ingår Du i ett sällskap som inte lyckats fylla sin lägenhet? Känner Ni för att hjälpa till? Jag är här, och jag väntar.

St. Anton 14/15
Hej på er!
Jag är fruktasvärt sugen på att åka till st. anton. ( kanske VT) Planerar att åka dec-maj.
Får antagligen inte med mig någon så jag är i behov av ett skönt gäng att bo med!
Kille, 20 år, från Stockholm, jobbar bar.
Är det så att någon hittat något och har plats över eller vill hitta något tillsammans nås jag här, på fb eller på nallen ;)

https://www.facebook.com/svante.lindberg.3
0707686284

Tack och hej!

St. Anton 14/15
Tjena!
Trodde jag var smått sjuk som går runt och tänker på skidåkning mitt i högsommarvärmen, men det var ju skönt att veta att man inte är ensam med samma diagnos i alla fall ;)
Grymt sugen på alperna i alla fall, mest inne på St. Anton.

Senast ändrad:
St. Anton 14/15
Jag e också ensam en. Kille på 20 år älskar att åka bräda hänger gärna med någon i ett boende och e från Göteborg fond på fb Hugo hugge stiernspetz eller på 0702808449

St. Anton 14/15
Tja

Vi är tre grabbar ifrån Halmstad som ska ner till St. Anton i vinter och söker efter en lägenhet, vet ni någon som hyr ut eller har ni en fixad redan med lite platser över? Isåfall pma mig! :D
Vi är 20-21 och planerar att stanna där nere så länge det går! Puder och park som gäller

St. Anton 14/15
Till alla er som PMar mig ang plats i lägenheten, det finns tyvärr inga platser kvar!! Men hoppas ni hittar annat boende och att vi ses där nere :D ;)

St. Anton 14/15
erikisaksson12 sa:
Tja!

Vi är i nuläget 4 stycken grabbar från Lund som vi alla är födda 95 (vi kan åka skidor även fast vi är från skåne ;) ) och har fått tag i en lägenhet i en by precis utanför St Anton som heter Pettneu. Allt är frid och fröjd förutom att vi vill hitta 2 st till som kan tänka sig att dela denna bostad med oss eftersom det är en lägenhet för 6 personer och vi vill fylla den för att dryga ner hyran lite wink Vi själva hade tänkt åka ner i slutet av Oktober eller början av November. Lägenheten är på 85m2 och har tre stora sovrum med två st toaletter och hyran kommer ligga på runt 4000 per person i månaden.

Någon som är intresserad? Hör gärna av er då av er :)
Har ni plats kvar? Är också från Lund, 95a! Jag och eventuellt en kompis funderar också på att säsonga och vore kulkul att dela! Hör av er, så kan vi ses i Lund över en fika eller något.

St. Anton 14/15
lole sa:
erikisaksson12 sa:
Tja!

Vi är i nuläget 4 stycken grabbar från Lund som vi alla är födda 95 (vi kan åka skidor även fast vi är från skåne ;) ) och har fått tag i en lägenhet i en by precis utanför St Anton som heter Pettneu. Allt är frid och fröjd förutom att vi vill hitta 2 st till som kan tänka sig att dela denna bostad med oss eftersom det är en lägenhet för 6 personer och vi vill fylla den för att dryga ner hyran lite wink Vi själva hade tänkt åka ner i slutet av Oktober eller början av November. Lägenheten är på 85m2 och har tre stora sovrum med två st toaletter och hyran kommer ligga på runt 4000 per person i månaden.

Har ni plats kvar? Är också från Lund, 95a! Jag och eventuellt en kompis funderar också på att säsonga och vore kulkul att dela! Hör av er, så kan vi ses i Lund över en fika eller något.
jag och ev en polare ska ner i november och delar gärna med er!! och har ni inte fixa resa ner så kommer vi bila ner o har plats för fler:P

hör av dig om de kan vara intressant.

St. Anton 14/15
mackich sa:
lole sa:
erikisaksson12 sa:
Tja!

jag och ev en polare ska ner i november och delar gärna med er!! och har ni inte fixa resa ner så kommer vi bila ner o har plats för fler:P

hör av dig om de kan vara intressant.
Hej jag e på i lägenheten jag e en ensam kille på 20 född 94 om ni har plats kvar :) tack på för hand :)

St. Anton 14/15
Hej alla där ute är det någon som har en plats i en lägenhet för en kille på 20 år :) e ute efter en plats i vinter fett sugen har letat runt .. Tack på förhand

St. Anton 14/15
Hej någon som har en plast kvar sitt boende för en kille på 20 år åker bräda har gjort det från 6 års ålder bor i Göteborg grymt sugen möta nytt folk som vill säsonga skriv gärna i pm jag e öppen för allt :)

St. Anton 14/15
Tja sett en del frågor om allmän info på St Anton. Här är ett info dokument en snäll själ skrev ihop inför min säsong 12/13 som borde stämma på de flesta punkter fortfarande! Hoppas den hjälper, fråntar mig ansvar att allt stämmer men tror det mesta är sig likt!

Bifoga fil-funktion bråkar med mig så hoppas länken funkar: annars säg till
https://www.facebook.com/groups/sanktanton/526186550785482/

take care!

St. Anton 14/15
Tjena!

Är sugen på att dra ner nu säsongen som kommer och stanna så länge som möjligt men har inget boende fixat. Ser att det är en del som letar boende nu så tänkte höra runt lite om det finns några som är sugna på att dra ihop ett skönt gäng och fixa en lägenhet eller annat boende tillsammans. Alternativt om det är någon som redan har boende fixat och har en extra sovplats över.

Släng iväg ett pm om ni är sugna! :)

St. Anton 14/15
LovisaRosengren sa:
Lannemars sa:
Tjo, jag och en annan skön tjej har en lägenhet till hands som är riktigt go, 100m från lift och 100m från dorfstrasse! finns 2 platser kvar, PMa om ni är intresserade! :D
Tja! finns de fortf plats kvar? Tjej snart 20 som är sugen på o dela lägga. Var i anton förra året ! :)
Loffan har du bestämt dig?? Sooooft då kanske vi ses i februari ;)

St. Anton 14/15
Plipen sa:
Har eventuellt några lägenheter på g, antingen för 2 pers eller 4, 21 årig kille från Göteborg som åker själv så är någon sugen på att dela boende så skriv pm!
Hvor er boende? jeg har tenkt å være en hel sesong. jan -mars +? Trenger ett sted å bo.

St. Anton 14/15
jennytolander sa:
LovisaRosengren sa:
Lannemars sa:
Tjo, jag och en annan skön tjej har en lägenhet till hands som är riktigt go, 100m från lift och 100m från dorfstrasse! finns 2 platser kvar, PMa om ni är intresserade! :D
Tja! finns de fortf plats kvar? Tjej snart 20 som är sugen på o dela lägga. Var i anton förra året ! :)
Finns det platser kvar ??

St. Anton 14/15
Hej hallå.

Vi är förmodligen 2-3 killar i 20 årsåldern från Vänersborg som är intresserade av ett boende under säsongen i st.Anton. Vi är glada och snälla samt älskar att åka skidor. Om någon har platser över så hör gärna av er via Facebook eller mail.

P.s. Om boende finns så står vi för gamecube och playstation

Facebook: https://www.facebook.com/carljohan.johansson.585

E-post: carljohan.johansson@yahoo.se

St. Anton 14/15
Tjena!
Vi är 4st som eventuellt har en lägenhet med 6 bäddar i Pettneu. Vi söker alltså 2 personer som inte har boende än.
Lägenheten ligger i ett nybyggt hus och är riktigt fin!

Skicka PM eller mail på karlstrom.alexander@gmail.com

St. Anton 14/15
jennytolander sa:
LovisaRosengren sa:
Lannemars sa:
Joppan tror ja kör på Lilos lägga igen med ännu mindre jobb. Ja då seees viiiiii

St. Anton 14/15
Någon som kan rekommendera något boende att höra av sig till?? Har varit helt inställd på bad gastein, men har nu ändrat mig och letar nu frekvent efter boende i Anton. Några

St. Anton 14/15
Hej allesammans. Jag och en annan (eventuellt en tredje) letar boende. Vi är tre sköna killar från Stockholm på nitton år som är puderpundare och vill dra ner i början av dec och stanna till mitten/slutet av april. Är ni intresserade skicka ett pm här eller på facebook (https://www.facebook.com/henrik.vonperner)
tack på förhand
Henrik

St. Anton 14/15
Tjenna!

Jag är jävligt taggad på att ta mig ner till lite ordentliga backar i vinter, och första valet är självklart St. Anton!
Att få med sig polare är svårare än jag trott, men det är fan deras förlust! Om det finns några som har ordnat boende där nere som kanske har någon plats över att fylla, så tar jag den mer än gärna! Om det även finns några som fortfarande söker boende, som kan tänka sig att sluta upp några stycken, så är det mer än välkommet det också! :) Är en kille på 20 år från Stockholm, glad, trevlig och älskar att åka skidor! :D
Det är bara att höra av sig! :)

E-mail: fabian.mozart@icloud.com

Facebook: https://www.facebook.com/fabianmozart

St. Anton 14/15
Tjena!

Har en lägenhet på gång, MEN eftersom jag och min kompis bara är två stycken (eventuellt tre, men den andra killen har inte riktigt insett hur fett de är att åka puder), så behöver vi en eller två Han/Hon/Hen som vill bo med oss, om man nu känner för det! Kort om oss:
20 år från Halmstad
Älskar puder och park, men mest puder
Tatueringar är ju kul
Nytt skönt folk
Ogillar när man ska säsonga och inte har boende, hallå liksom!

Tveka inte att höra av er, vet att efterfrågan på bum i Anton är stort
Skriv här eller på Facebook, men förvänta er snabbare svar på Facebook

https://www.facebook.com/benjamin.bentaleb

St. Anton 14/15
Tjena Tjena! Jag ock två polare ska åka ner nu 9 november och stanna tills vi tröttnar, typ april. Söker lite boende för en rimlig prislapp. Någon som har tips på vart man ska bo och hur man lättast får tag på ett boende. Tacksam för svar,, Ciaooo!

St. Anton 14/15
Hej!
Vi är tre killar som letar boende för en skidsäsong. Vi är nitton år och är alla glada. Två åker skidor och en bräda. All info är vi tacksamma för

St. Anton 14/15
Tjena!

Vi är två glada killar på 20 år från Helsingborg som är grymt taggade på en säsong i St anton.
Vi söker för nuvarande boende så om någon vill slå ihop sig hade det varit grymt!

Tjaaarå!

Senast ändrad:
St. Anton 14/15
hej hallå! vi är fem tjejer som tänkte köra ca nov-april i st anton, vi har ett boende på g som ligger bra till (vid krazy kanguruh för er som vet) med vitvaror (har hört att det sällan ingår??) för 6 pers så tänkte först och främst fråga er som kan, är 600 euro per person i månaden ett rimligt pris eller håller vi på och bli lurade nu? känns för mig som ett ganska sjukt pris men fattar att det såklart inte kan jämföras med svenska priser osv. det kanske är det man får ge för ett boende med det läget? vi har också en plats över om någon möjligtvis skulle vara intresserad!

St. Anton 14/15
elsajulia sa:
hej hallå! vi är fem tjejer som tänkte köra ca nov-april i st anton, vi har ett boende på g som ligger bra till (vid krazy kanguruh för er som vet) med vitvaror (har hört att det sällan ingår??) för 6 pers så tänkte först och främst fråga er som kan, är 600 euro per person i månaden ett rimligt pris eller håller vi på och bli lurade nu? känns för mig som ett ganska sjukt pris men fattar att det såklart inte kan jämföras med svenska priser osv. det kanske är det man får ge för ett boende med det läget? vi har också en plats över om någon möjligtvis skulle vara intresserad!
600 euro är där hyrorna ligger i St. Anton. Tror jag vet vilken lägenhet ni menar och den e dessutom i bra skick jämfört med många andra lägenheter. Vid billigare hyror får man söka sig ut till st.jakob och Pettan

Tillbaka
Topp