St Anton 2013-2014

Frolle93

Ny medlem
St Anton 2013-2014
Haloj! Jag och min polare har möjligtvis fått ching på en lägenhet i St anton men behöver då dock 2 roomies! Lägenheten ligger bra och vi är somsagt väldigt taggade på denna säsong! (hoppas ni också är det!)
Tanken är att vi inte kommer jobba då vi vill åka så mycket skidor det bara går! (Norge FTW)
Jag själv är 20 och den andra grabben är 19...

Hör av er om detta låter intressant!!

Senast ändrad:
St Anton 2013-2014
Fan va sweet det låter! Vi är två tjejer i samma banor som er. St Anton eller nån annan soft ort är inte spikat ännu, beror ju på boende. Vi har kollat runt lite på lägenheter och mailat olika företag i st Anton men har inte hittat nått perf ännu.
När tänkte ni dra er ner??
Båda är 20 bast och bor i Stockholm :)

St Anton 2013-2014
Vi ska upp till norge nu 1 sept och börja knega! Men jag skulle tro att lägenheten vi har kollat på uthyrs i början av dec och fem månader framåt (tror jag)
Lägenheten är dock relativt dyr och det får man nästan förvänta sig i st Anton! Tror den låg på 30000 per pers för en hel säsong men sen tror jag man klarar sig på runt 20000 i fickpengar det gjorde Iafl några kompisar till mig förra säsongen i st Anton! Men vi funderar på att jobba i norge lite i dec och dra ner till Anton runt jul där då jag har bil! :)

St Anton 2013-2014
Norge, lär ju dra in så det räcker för hela säsongen haha!
Okej okej vi tänkte också åka ner nån gång efter jul. Men om man vill ha en inte alltför rutten lägenhet och bra läge så lär man få betala rätt mycket var som helst! Det är ju ifs sjukt värt. Vi ska kika runt lite på boende och andra orter men vi lär höra av oss om vi inte hittar nått! Alltid kul att va fler ju! :cool:

St Anton 2013-2014
aah det tycker vi ju med jag lägger ju somsagt gärna 10tusen te för att få ett bra boende istället för att bo skitet :) men hittar ni något bättre i st anton och behöver roomies så hör gärna av er! :D

St Anton 2013-2014
Hallå 22 år o söker rommies . tänkte själv dra ner i början av december :)har tänkt lika som er att bara åka skidor där nere . så hör av er om ni e intresserade :)

St Anton 2013-2014
Frolle93 sa:
Haloj! Jag och min polare har möjligtvis fått ching på en lägenhet i St anton men behöver då dock 2 roomies! Lägenheten ligger bra och vi är somsagt väldigt taggade på denna säsong! (hoppas ni också är det!)
Tanken är att vi inte kommer jobba då vi vill åka så mycket skidor det bara går! (Norge FTW)
Jag själv är 20 och den andra grabben är 19...

Hör av er om detta låter intressant!!
Tjena tjena!!

Vi är två 19åriga tjejer som letar boende just nu i St anton, men har inte hittat något än. Vi letar också efter roomies, hade ni något boende att dela med er av ? Vi är intresserade isåfall!!

St Anton 2013-2014
Bump

Någon som fortfarande har 2 platser över i någon lägenhet? Vi är två grabbar som jagar boende för fullt. Vi båda skippar jobbet där för att kunna åka så mycket skidor som möjligt. Planen är att stanna från Slutet på Dec-April. Släng gärna iväg ett PM om någon har 2 platser att fylla upp! Vi kommer bila ner så det finns platser över när vi väl är på plats. :)

Tillbaka
Topp