St. Anton - boende -11/12 (2 lediga platser)

CalleV

Ny medlem
Tjena gott folk!

Fick grym lägenhet för 6 personer idag i St. Anton. Vi är just nu 4 killar från Halmstad och behöver fylla upp den med 2 till för att dra ner på kostnaderna. Priset ligger på 30 000kr/person och är våran från och med den 1a december. Själv åker jag ner i mitten av november! Så pma om någon vill köpa in sig på 2 platser, skriv även info om er + ev. bild eller facebook så kan jag berätta mer info om lägenheten!

Mvh

Calle

1 PLATS KVAR

Angående lägenheten:

75 m2 stor, ligger cirka 10 minuters promenad från centrum (1 km~), 20 meter från skidbussen som går var 10e minut. Och det är ski in/out till och från lägenheten!
Indirekta kostnader ingår så som möbler, tv, köksutrustning, tvättmaskin, värmerum för skidor m.m.
Vi får lägenheten den 19e november till den 22e april.

Lägenheten kostar 3250 euros per/person vilket motsvarar cirka 30 000kr med dagens kurs. Första betalningen (50% = 15 000kr~) ska ske så snart som möjligt så vi binds till kontraktet och sista innan den 26e oktober. Sen tillkommer det en deposition på 200 euro/person när kommer ner till lägenheten ifall vi skulle ha sönder något.

Har fått kontrakt för lägenheten och har även några bilder på den ifall någon skulle vilja kika på detta.

Bara en plats kvar nu så det är först till kvarn som gäller!

Hej!

Jag bor gärna i lägenheten från början av januari om ni hittar någon som kan bo där i december! Låter som en kanonlya. Lycka till med letandet!

Kram

(om en/flera bangar ur)
Haj! Vi e två 20 åriga killar från Lund som tänker dra ner till st anton i mitten på november.
Hade varut guld om vi kunde klämma oss in på ett hörn!
Vi är positiva, ordentliga killar som gillar att ha kul och kommer inte ha några problem att dela boende med vem som helst.
Hör gärna av er via pm eller till jesper_sjostedt@hotmail.com

Hej jag har planer att åka ner tidigast i mitten av nov, senast 1 dec. Om det fortfarande finns en plats kvar så skicka ett mail! sarawikstroem@hotmail.com

Tillbaka
Topp