St Anton - Hjälp Bitte!

Jonni_och_Rikki

Ny medlem
St Anton - Hjälp Bitte!
Johan heter jag och är i stAnton över säsongen. En kompis fran Helsingborg kommer och hälsar pa fran den 27 dec och tva veckor framat. Jag har lovat honom att hitta ett boende till honom, men har än sa länge misslyckats. Jag själv bor pa Sport Hotel och där kan han tyvärr inte bo.

Om ngn vet ett ställe som har lediga rum sa vill jag gärna veta. StAnton, Nasserein, StJacob och eventuellt Pettneu är intressant.

Tack pa förhand! /Johan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp