Sallbach vs St Anton?
Hallo!
Var i Sallbach bla förra året och är väll nöjd med både åkningen, byn och utelivet. Men skulle villja testa nytt och nu är vi inne på St Anton. Så jag undrar om det är ngn som har erfarenhet från båda?
det ända jag vet är väll att åkningen är lite extremare i stanton. Men hur är Byn, utelivet, priser, mycket nordbor etc?
En annan viktig sak hur snösäkert är det i slutet av mars början på april, är turistsäsongen över?
tack på förhand/ M
Var i Sallbach bla förra året och är väll nöjd med både åkningen, byn och utelivet. Men skulle villja testa nytt och nu är vi inne på St Anton. Så jag undrar om det är ngn som har erfarenhet från båda?
det ända jag vet är väll att åkningen är lite extremare i stanton. Men hur är Byn, utelivet, priser, mycket nordbor etc?
En annan viktig sak hur snösäkert är det i slutet av mars början på april, är turistsäsongen över?
tack på förhand/ M