Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
st. anton, hur svårt är det att få jobb?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="nikekl" data-source="post: 90926" data-attributes="member: 43962"><p>Tjo rovor,</p><p></p><p>Som fd st.anton-säsongare måste jag nog påstå att det är svårt att hitta jobb efter nyår. De flesta jobb är redan tillsatta. Men hittar du någon person där nere som känner många så går det att hitta, som valigt är det kontakter som gäller om man vill ha jobb. Kanske går det att hitta en och annan arbetsansökan på någon anslagstavla ute i Petneu också.. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nikekl, post: 90926, member: 43962"] Tjo rovor, Som fd st.anton-säsongare måste jag nog påstå att det är svårt att hitta jobb efter nyår. De flesta jobb är redan tillsatta. Men hittar du någon person där nere som känner många så går det att hitta, som valigt är det kontakter som gäller om man vill ha jobb. Kanske går det att hitta en och annan arbetsansökan på någon anslagstavla ute i Petneu också.. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
st. anton, hur svårt är det att få jobb?
Tillbaka
Topp