K
knasiga
Guest
st. anton, hur svårt är det att få jobb?
Tänkte säsonga i st. anton i vinter man har inte möjlighet att komma iväg förrän i början på januari. Är det svårt att hitta jobb o boende då eller finns det fortfarande möjligheter?