St. Anton Januari-April

stay_tuned

Ny medlem
St. Anton Januari-April
Tja!

Är en 19 årig snubbe med fantastisk östgötsk dialekt från den oerhört osexiga staden Linköping! Planerar att dra ner till St.Anton nu i vinter, dock först i januari då jag sitter fast i ett jobb året ut. Som till och med en mindre intelligent människa kan lista ut är de flesta boenden upptagna då, vilket är ett problem då jag föredrar att sova inomhus... Det jag helt enkelt undrar är om det finns någon som, precis som jag, planerar att dra dit i januari? Kanske kan hjälpas åt att hitta boende? Kanske till och med några som inser att de behöver en till snubbe att dela boende med för att ha råd med hyran (eller som helt enkelt har sjukt tråkigt) är mer än välkomna att höra av sig till mig! Näst efter skidåkning älskar jag öl och kvinnor. Är lätt att ha att göra med, både nykter som onykter. Har endast varit i fylleslagsmål en gång. Var 14 bast och fick sjukt mycket stryk av en punkrockare...

hej hopp!

St. Anton Januari-April
Jag och två polare (också från linköping) funderade också på St Anton. fast vi tänkte åka i slutet på november.

St. Anton Januari-April
Med den texten kommer du vara en mycket eftertraktad rumskamrat, hade inte tvekat en sekund att dra dig ombord om jag nu vart där nere.

St. Anton Januari-April
Tja!

Ursakta texten, sitter pa ett amerikanskt tangentbord for tillfallet.

Jag tankte ta och gora en sasong i st Anton nu i vinter, men jag kommer inte hem fran USA forran till jul, sa jag tankte dra efter det. Med andra ord tankte jag vara darnere Januari-April och jag behover nagon att bo med...

Maila mig sa kan vi snacka om det!

St. Anton Januari-April
Hej!
Jag och min tjejkompis ska dra ut på en resa och kommer hem i mitten av december, vi hade därför också tänkt dra i januari. Självklart delar vi mer än gärna!

/klara

St. Anton Januari-April
Jag säsongade i St Anton förra året och som alla andra blev jag med frälst i skidåkningen och ölandet, detta året ska ganska mycket folk tbk men klok som jag är så slutar inte min termin förren den 16 januari så jag blir den enda tjejen som inte åker ned tillsammans med de andra och eftersom mitt boende förra året med dessa pojkarna inte finns kvar behöver jag någon att dela boende med.

Har vi någon bra plan?

/ Challe

St. Anton Januari-April
Jag hadde tänkt att antingen åka till St anton eller ischgl efter jul eller nyår men kan bara stanna till slutet på mars pga jobbet...
Åker troligtivs bil ner,så de vore ju nice med lite sällskap på resan,sen så är ja självklart intresserad av att dela boende..

/ Marcus

St. Anton Januari-April
ATT jag ska, OM jag ska, SOM jag ska :)
Var med Olle igår, han åker imorgon med Palm till Bali
sedan blir det Stanton förr hans del och jag är mer än peppad.
Ses vi på Krazy i år Lurken?

St. Anton Januari-April
Dj razz hade gärna velat åke ner en säsong till o dj:a...men..
hehe.. jag måste ta tag i mitt liv nu,, men jag kommer garanterat ner i typ 2 veckor på semester, (ska va riktigt dryg turist, hahaha). lovar!

Tillbaka
Topp