st anton, lägenhet

richard_eklund

Ny medlem
st anton, lägenhet
Shit vad st anton verkar populärt. Jag och en kompis ska åka ner i slutet av november, ta en bärs och försöka fixa boende och jobb. Resan ner är redan fixad. Börjar bli lite orolig. Verkar som många har fixat lägenhet jobb hemifrån. Är det någon som har två platser över i en lägenhet så skulle två stackars 19 åringar bli glada.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp