D Danoir Ny medlem 2007-01-21 St. Anton, Pettneu og St. Jakob #1 Hej Vi er to danskere der søker sengplats fra d. 27. januar.. Vi kræver ikke meget plads så skriv endeligt.. Har du kun en sengplats er det også ok...
Hej Vi er to danskere der søker sengplats fra d. 27. januar.. Vi kræver ikke meget plads så skriv endeligt.. Har du kun en sengplats er det også ok...