St Anton! Priser? Vart man ska gå?

Palm91

Ny medlem
St Anton! Priser? Vart man ska gå?
Hej!

Jag ska åka till St Anton V.7 och undrar lite vad det kostar där nere priser på After-Skin/Butik/Krogen? Ngt ställe som man inte får missa? Har hört att Khandahar ska vara riktigt fett?

MVH

Jibberhatare!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp